Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

EN SALIG BLANDNING.

Av Kajsa Varg - 26 maj 2009 08:14

Var in en sväng på datorn igår han gå in och kika hos några av er,men sen la internet av.Gick inte att komma in på datorn resten av dagen o kvällen FAN va sur jag var.

Men vi hade några underbart sköna dagar vid stugan,jag till och med grävde ett litet potatis land och rensade en rabatt.HÄRLIGT med gamla tackterna.

Tjejerna var så duktiga så Ellen som är 12 år sa jag vill klippa gräset så krattar jag ihop sen,det ville hon ha 25 kr.så jag kan handla på dollarstore.Det är hennes älsklingsbutik.Hon jobbade på så jättebra och tyckte att det var jättekul.Lill Agnes hjäpte till också,det var en fröjd att se dem jobba utan att behöva säga åt dem.De såg faktiskt ut att ha det jättekul.

Vi hade ju också turen att få fint väder,utom sista dagen men då skulle vi ju bara sitta i bilen hem.

När vi sen kom hem i Lördags vid 18-tiden så blev det direkt ner till största flickan för Embla fyllde ju 2 år.

Vilket tårtkalas det blev,och Emelie gör ju så goda tårtor.

SEN FÅR JAG TACKA ALLA NI VÄNNER SOM SKRIVIT EN HÄLSNING I BLOGGEN,NI ÄR UNDERBARA.TACK TACK ALLA NI OCH STORA KRAMEN PÅ ER.

 
 
Jaana

Jaana

26 maj 2009 09:13

Hej Karin!
Tack för den trevliga pratstunden i söndags ;-))
Jag knäppte några kort på Chisa som du vet men jag har ingen mailadress till dig så att jag kan skicka dom.
Härliga kort ifrån stugan..ni är ju riktiga proffsfotografer ni också som Lena ;-)

Kul att träffas var det och så håller vi tummar och tassar för er nu i helgen.

Kramar Jaana med aprikoskillarna

http://123minsida.se/ZENDEX

 
Lena

Lena

26 maj 2009 11:08

Hej Karin!
Vad fina bilder!kul att du är tillbaka.Hoppas du har haft det skönt i stugan och laddat batterierna.
Kram vännen

http://hhtp://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

26 maj 2009 13:21

Har inte våra kommentarer kommit fram här nedanför? Konstigt! Jag skrev ju 10 minuter efter inlägget kom ut... Men då skriver vi en blandning!

TACK FÖR DEN SÖTA LILLA "Mini-Lattisen", skickade ett mejl förut också, hoppas du fick det. Den var suuuupersöt, tack så jättemycket vänner! Du är för gó du! Och Latte älskade godiset som Chisa gillar, hihi:-) Vilka fina bilder du satt ut, har du verkligen tagit dem? Du borde bli fotograf, Karin! Ni verkar ha haft en bra resa... Chisa är för underbar! Längtar tills Latte och hon får busa, det verkar Chisa också gilla efter det man sett på er fina hemsida:-)

KRAMIZAR! Skönt att du är tillbaka!

//C&L:-)

http://www.carolatte.webb.se

 
Helena

Helena

26 maj 2009 13:36

Hmmm,
har ni hört talas om att barnarbete är förbjudet:-)?! Nää, kul när ungarna tycker att det är skojigt att hjälpa till!
Härlig minisemester ni fick, men lite trist att internet strular...
Cobra spricker vilken dag som helst nu;)!!
Kramisar från Helena o c/o

http://pudelfnatt.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards