Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Kajsa Varg - 14 maj 2009 23:06

                      

Då önskar jag alla sköna härliga bloggare en god natt med mycket sömn och goa drömmar.

NATTI NATTI.


Av Kajsa Varg - 14 maj 2009 21:08

Upp tidigt i morse,Ellen hemma har så ont i halsen och huvudet.

Agnes följde jag med till tandläkaren idag,inga hål men hon ska tillbaka och lägga i plast i vissa tänder.Hon hade så djupa gropar i en del tänder.

Sen följde jag med upp till ettans klassrum där de skulle vara idag.

Deras fröken de ska få i ettan läste en saga för dem,sen travade jag försiktigt iväg.När jag väl var hemma så käkade jag frukost,blir oftast en kopp kaffe med smörgås.Sen fösökte jag läsa mailen och få iväg lite mail.

Sen somnade jag framför datorn,då gapar äldsta jäntan som var hemma himla datanörd nu får du komma och äta.

Har varit så trött hela dagen,måste bero på pärsen igår.Sen när Embla är här så blir man ju extra trött tyvärr,för hon är som en virvelvind.

Men så klok och himlans söt.

Får nästan dåligt samvete när man känner så, menmen.

Gubben köpte med pizza hem vi var ju inte så många hemma till kvällsmaten.Sen var det ut på en långpromenad med Chisa och gubben Agnes följde med och cyklade.Tyvärr hade de saltat ganska mycket på lilla vägen där vi brukar gå,men vi tog en genväg istället.Måste vara rädd om tassarna.

Ha det så gott alla goa vänner,nu ska jag dricka lite kaffe och se contest låtarna.Sen in och kika hos så många jag hinner,för gubben min har börgat med att slå av internet en viss tid.De ni hårda bud men snacka om jag var ilsk på`n.

Av Kajsa Varg - 14 maj 2009 10:33

Denna fina bild har Lena gjort till min älskade Chisa, min enda håriga älskade familjemedlem.Tack snälla Lena, 

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards