Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 2 maj 2009

Tävling inne hos Ulla !!

Av Kajsa Varg - 2 maj 2009 15:46

Ja då var det dags att tävla om en post/fackvepa inne på Ullas blogg.

Ni som läser det här in och tävla ni med kanske är det just du som har turen för dig den här gången,sen får du ju passa på att läsa lyssna och titta  i Ullas fantastiska blogg samtidigt,eller varför inte titta på/eller beställa något nyttigt o bra  av henne samtidigt.Och sen passa på att läsa om hennes goa barnbarn  och Dexter.


Den här är det ni är med och tävlar om kopiera den till din sida,och skriv en kommentar inne hos Ulla http://ladyinblue.bloggagratis.se

Enkelt va skynda dig nu för den 9 Maj slutar tävlingen.



 
 
Ulla

Ulla

3 maj 2009 10:16

Hej Karin, MÅSTE BARA SÄGA att JAG har INGEN AFFÄR med grejer eller så. Jag bara ANVÄNDER NATURES PRODUKTER, OCH REKOMMENDERAR DEM DÅ JAG TYCKER DE ÄR SÅÅ BRA. Vi som är oberoende representanter har INGA LAGER. Själva BESTÄLLNINGEN SOM DU OCH ANDRA GÖR får man göra på NATURES WEBBSHOP SOM E-KUND. Natures har sin tillverkning och lager i Mölndal Göteborg.
Det Du och andra MÅSTE göra när NI vill köpa något via SHOPPEN är att SKRIVA I ATT NI KÄNNER EN REPRESENTANT OCH REPRESENTANTENS LOGGIN-NUMMER. DU HITTAR DET PÅ MIN BLOGG.
__________________________________________
Hoppas att jag har KLARGJORT det som jag måste ha varit otydlig med.
____________________________________________
Jag har för egen del fått min autoship i onsdags, bl.a Handserumet och Cognicore. Nu blev jag av med dessa 2 då det är 2 andra som ville prova dem på jobbet.(De skulle sedan beställa själva som e-Kunder och få 5% billigare. Den ena sa att hon och hennes mamma, (som har högt blodtryck) var såå intresserade båda två så att hon kommer troligen att börja handla för 20% billigare.) Jag har nu lagt en extra order för jag behöver grejerna. Men det går ju bra då man har personerna på jobbet. Jag kan inte ta emot beställningar från ER på bloggen, de måste gå via shoppen som jag skrev i början av inlägget.
____________________________________________
Ha nu en UNDERBAR DAG
KRAM FRÅN ULLA I DALOM
Ps. Du får gärna skriva till min email,finns i min presentation.Ds

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards