Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Kajsa Varg - 8 november 2011 22:13

I Måndags så var jag tillbaka på jobbet igen,ja nog gillar man att jobba glömde bort att jag slutade halv 12 trodde jag slutade 10 min över 12 istället ;-) men sen kan man ju inte bara gå heller när man var ensam på avd.


Sen hem o sjutton va trött jag var,somnade med datorn i fåtöljen.Sen när man vaknar till så är man så frusen o ruggig.

Sen idag har man sovit bort över halva dagen,var ska det här sluta?tycker jag inte gör något annat än sover och bara så orkeslös.

Idag så har halsen börjat krångla igen så imorgon så blir det att ringa vårdcentralen igen,och den här gången är de tvugna att ta emot mig jag ska bara ha ett prov på halsflussbakterier.

I helgen som var så fyllde vår tjej Ellen hela 15 år o moppe,så på Torsdag är det dags att åka till Stockholm för att göra provet.

Sen så ska vi skriva papper på fullblodet Ozzy som Ellen ska ta hand om medans hans matte ska åka till Idre och jobba.Då får hon se hur det är att ha häst,då blir det till att jobba för henne.

Sen så beställde vi språkkurs i Engelska för henne och hennes kompis,de ska i Juni åka till Malta och gå i skola där och läsa Engelska.


Nej nu är det att följa med o natta Agnes,så hon orkar upp i skolan imorgon.Önskar er alla en skön Onsdag och hoppas vi får lite sol så man kvicknar till;-)

 

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards