Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Kajsa Varg - 3 november 2011 18:17

                    Tovad Österbysmed.   


Först var det bestämt att vi skulle åka till stugan som Fredagen som var,men tonåringen hade så mycket som skulle göras och tyvärr finns det inga bussar som går här när skolan har lov.

Så det blev att vara hemma och agera chaffis,sen var jag en kväll med henne till hästen Ozzy för hon skulle få börga rida för en dressyrtränare och det gick jättebra.

Sen var det att skjutsa henne en dag till en lantbruksskola som de skulle testa på,det blev skötsel av häst o ridning o sen gjorde de ett litet prov har jag för mig,sen fick de även mat på skolan.

Tänk va kul att de är så engagerade för det är ju val till gymnasiet snart,det värsta är väl att hon vill så mycket o har svårt med att välja vad hon vill.Ja det är inte lätt för dem.

Sen fick guben och jag ett ryck då när det inte blev någon stuga för vår del,vi satt i gång att slita tapeter,Agnes och vi ska byta sovrum.

Det är ju bättre att vi som bara sover har et litet rum, så får hon ett stort rum som har kompisar med sig hem.

Men inte blev det mycket hjälp från min sida,nej i Söndags morse tidigt så vaknade jag av stans huvudvärk,värk i hela kroppen och hemskt halsont sen feber som jag inte ofta brukar ha.

Har knaprat Ipren och bara sovit,ringde så idag till läkaren o det är bara att avvakta för de vill inte ge pennecilin.Men har jag inte blitt bra till nästa vecka så skulle jag ringa igen,men fasen vad det är tråkigt ville ju ha meducin så jag fort kunde bli bra o komma till jobbet igen.

Ja inget blir som man vill ;-/

Men lite positivt iallafall,guben har åkt in till stan för att köpa mer färg,så han skulle in på Yll och Tyll till mig och handla tovningsnålar så jag får tova till lite mer smått till raraste Malin.


Ha det så gott alla medmänniskor,önskar er så en härlig Torsdags kväll.


 

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards