Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Lite av varje.

Av Kajsa Varg - 2 juni 2011 17:55

I Tisdags var jag till sjukgymnasten,ännu mer nålar denna gång:-) ja han tyckte faktiskt att man såg ut som en nåldyna.

Men tyvärr så känns ju det onda i ländrygg o ljumske ej bättre,men har nu tagit upp om magnetröntgen till min dr. o fick med mig journalerna från sjukgymnasten som jag ska lämna till läkaren.Även om det nu inte skulle visa sig något i en magnetröntgen så vill jag gärna röntga mig iallafall,för det gör tamefan ont.

Har varit ut o klippt en liten plätt gräs idag o sen rensade runt en rosbuske,så nu kan man knappt gå o sitta:-((((( men tyckte att ska man ut o prommenera så kan man väl lika bra klippa gräset för då går man ju också:-) 2flugor i en smäll.

   

Igår så hade vi 2st studentskivor vi skulle gå på,lite svårt men det gick,den ena var barnens kusin o den andre var en kompis till vår ena grabb o bekanta med hans mor o far.

En riktigt fin o trevlig kväll blev det o tur att vi åkte på båda för grabben blev glad när vi kom.

Men sen bröt vi upp tidigt o åkte hem nöjda o belåtna,känns ju bara lite hemskt att man inte kan o orkar i samma utsträckning som förr.


Just det igår badade jag mina pudlisar måste ju vara fina de med när man ska bort,o de är ju bara så mysigt att trycka in ansiktet i pälsen när de är klara o doftar såååå gotttt.Sen fick barnen svenska jordgubbar att äta o mums vad goda de va,lilljäntan frågade om jag sockrat dem för de var så söta....men se det gör jag aldrig.

   

Önskar er alla en skön helg,kramizar på er.

 


 
 
Pisan

Pisan

4 juni 2011 08:30

Önskar dig detsamma! Vad fint det är med syrener, eller hur? :-) Jag har en bukett med lupiner och syrener på uteplatsen som min dotter plockat till mig, jag älskar både lupiner och syrener :-)
Kramar! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

13 juni 2011 00:53

Ja det är underbara blommor med en underbar doft,håller med dig om blomvalet.
Kramizar

 
Kerstin

Kerstin

4 juni 2011 23:27

ja vilken härlig tid det är nu...vackra blommor, skön luft och skolavslutning. Vi slutar nästa vecka och då blir det till att åka lite här o där, skönt att slippa en egen student kan jag tycka!
Hoppas du blir bra i ryggen...
kram kerstin

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.seen.se

Kajsa Varg

13 juni 2011 00:51

Ja!det är en underbar tid nu.Ja det har varit skönt att slippa allt fixande kring studenten i år,har varit så skönt att få glädjas åt barnens kusin o kompis student.
kramar tillbaka.

 
Lena

Lena

5 juni 2011 11:18

Hej Karin.
Vilken fin sommar blommsbukett du har på bordet.När ska de onda lämna dig,stackars liten:(

Jo jag tänkte faktiskt på dig när jag åkte förbi.Men det var liksom inte meningen att vi skulle åt det hållet fniss.Och något tele nummer hade jag ju inte heller.Annars hade jag nog tittat in på en kopp kaffe:)
Thuns eller vad det nu hette för något? tänke jag oxå på,men det blev bara att vi svissade förbi så det blev bortglömt.Men det blir väl fler gånger:)
Hoppas att du skall få må lite bättre för det måste vara jätte jobbigt att ha ont jämt.
Kram och sköt om dig på bästa sätt.
Lena/

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

13 juni 2011 00:42

Det går fler tåg som man brukar säga ;-) kramar tillbaka.

 
wiper

wiper

7 juni 2011 10:00

Jag har själv gått på akupunktur för nacken man sist hjälpte det inte så jag fick nackövningar istället av en sjukgymnast. Jag tycker verkligen du skall ta en magnetröntgen när det inte går över för där ser dom rätt mycket. Jag själv klarar inte av att åka in i en sån för jag har sån klaustrofobi. Härligt att ni varit på studentskivor och fått festa lite. Härligt med en bild på syrener som jag älskar.

Hoppas du haft en fin långhelg som nu är slut

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

7 juni 2011 18:23

Ja jag gillar också syrener o deras underbara doft.Ja jag får hoppas att jag får göra en sån röntgen så man kan utesluta en del saker o sedan gå vidare,för jag blir ju inte bättre.
Har varit roligt o komma ut o få äta lite gott o träffa folk.ja det har verkligen varit en lång helg och med bra väder.
kramizar.

 
Kerstin

Kerstin

8 juni 2011 23:30

Finns inget ljuvligare än att burra in näsan i en nybadad pudelpäls...håller bara med!
Så vackra syrener och den doften är inte fy skam den heller,,,
Kramen <3

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

13 juni 2011 00:40

Ja det är underbart att känna dofter.
kramar till er alla

 
Anneli

Anneli

12 juni 2011 12:01

Tråkigt att höra att du inte blir bättre Karin... Hoppas att du kan få någon lindring av akupunkturen!

Visst är det härligt att borra in näsan i nybadad pudel... Finns inget bättre :)

Krya på dig allt du kan & Kram från oss

http://pottipotti.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

13 juni 2011 00:37

Viss lindring blir det,men tyvärr inte som jag vill.Men med värmen känns det lite bättre.
Kramar i massor tilbaka till er.

 
amanda

amanda

18 juni 2011 13:03

stackare du ska se att det löser sig:)
fina blommer försesten=)

http://salukis.myshowroom.se

Kajsa Varg

19 juni 2011 15:39

TAck Amanda!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards