Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Kajsa Varg - 27 maj 2010 18:11

Var i morse ner till stordotra för att fika med barnbarnet o dotra,vi satt ute i solskenet.

Men tyvärr så har hon en björk precis vid uteplatsen som var full med bladlöss så det hade regnat ner kladd o bladlöss på trädgårdsmöblerna.

Ja det var bara att regöra o flytta ut möblerna en bit,men inte hjälpte det,det regnade ner bladlöss över oss när vi satt med vårt kaffe o dessa jättegoda kanelbullar.

Tyvärr så kan man ju inte göra så mycket när det bara finns en liten grön plätt att ställa möblerna på ,men vi får väl hoppas att de försvinner.

Men jag tycker gott hon kan säga till vaktmästaren som jobbar där att ta ner trädet,för det står ju trots allt bara ivägen.

Sedan så var det dags för lillskruttan att åka iväg på sin 3-årskontroll,så jag åkte hemåt och sedan fick jag ett samtal.

De undrade från församlingsgården om jag ville jobba åt dem,klart jag ville är ju bara att ta chansen nu när jag får den.

Igentligen så skulle ju guben o jag handla avslutningpresenter o göra en massa olika ärenden,men vi får väl försöka att göra så mycket vi kan innan jag ska vara där.

Men så jättekul det ska bli hoppas bara att det går bra,samma grupp som min dotter går i ska jag vara så jag känner de flesta barnen från hennes klass så det är ju bra.


Sen är det nu klart när jag ska ha nmötet med alla instanser o min chef,vi hade alla bestämt ett datum,men hon kunde ju inte då så nu är jag tvungen att ta ett annat datum som hon då kan.

Det datumet faller precis in tidsmässigt när min dotter slutar alltså på skolavslutningsdagen mellan 9 o 11 men det var bara för mig att acceptera det.

Konstigt är det iallafall tyckerb jag att själv är det jag som försökt att få ihop allt o min kurator och vi har ringt o ordnat,sen är det en av dessa som inte har lyft ett finger för detta alltså min chef,sen så kan hon inte den dagen när vi alla andra kan och då är det jag som ska ändra mig.

Tyckte faktiskt o sa till henne på förs.kassan att vi kan väl lika bra ha mötet utan chefen för hon bryr sig ju iallafall inte om vad som bestämms eller vad som ska göras.

Hoppas att de andra inte kan denna dag,bara för att det skulle kännas bra .


Men är iallafall otroligt nervös och mår väldigt dåligt över detta,så jag vill hellst bara skita i detta och säga upp mig.

Men icke att jag får för min man,men frågan är,är det värt att behöva må så här dåligt för att få lite pengar -ja inte tycker då jag det.

Usch USCH USCH UUUUUUUUUUUUUUUSCHHHHHHHHHH.


Tack alla kära goa bloggare o vänner för ni skrivit till mig sen jag blitt arg på chefen,det känns jättebra och liksom bekräftat på något vis att jag skällde ju faktiskt ut henne så gott jag kunde,och att det var befogat.

Är första gången som jag gjort något dylikt,men Ett stort TACK till er alla älskar er för att ni är de ni är.Underbart att ha er .

Till er alla önskar jag en underbar Fredag o helg,och till er som ställer ut i Österbybruk i

helgen LYCKA TILL.


En go nalle till alla mina goa vänner.

  

Min Chisa i Hammarskog 2009.Fin Va!

  Bild tagen i Österbybruk 2009. av mig.    Min goa Chisa foto taget av Jaana.  Österbybruk 2009 fotat av mig.   Min Uppfödare till Chisa Österbybruk 2009.Fotat av mig.   

       Österbybruk.fast under hösten.          

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards