Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Ska försöka komma igen.

Av Kajsa Varg - 6 maj 2010 18:31

Hejsan alla godingar!tänkte försöka skriva några rader innan jag ska iväg o hämta mina hundar hos svär far o mor.

Jag har nämligen fått vara iväg o jobbat extra idag på kyrkans barntimmar 2,5 timmar precis lagom.

Först så har barnen kör med kantorn sedan är det fika o pyssel o sedan lekar.,

Det funkade bra så ett sånt här jobb skulle man nog klara även om man har ont,ja det var ju förståss en aningen puligt när vi sjöng danslekar för det kände man av.

Så man får hoppas att man får hoppa in fler gånger är ju så kul med barn.


Sen så vill jag verkligen tacka för era inlägg och hade jag kunnat så skulle jag bjuda er alla på vänskapsmuffins för ni är så goa alla.

Sen så vill jag bara tala om att jag funderat länge på att göra en hemsida 123min sida med mina smycken.i så där kan ni gärna kika in om ni vill är kanske inte så mycket skrivet o så för orken är inte helt ok.

Men välkommna in www.123minsida.se/Kajsa-Varg

Det ni får se är bland annat mitt nya halssmycke i stenen Tigeröga som samtidigt är en glasögon hållare.

Ska försöka komma in o hälsa på hos er alla under senare kväll.

Men ha det så gott o stora KRAMEN på er.

      



 
 
wiper

wiper

6 maj 2010 22:07

Vad kul att se dig här igen. Halsbandet är ursnyggt. Praktiskt och fiffigt att kunna hänga sina glasögon i det också. Jag var inne på din fina hemsida och skrev. Vad gulligt du skriver om vänskapsmuffins ;) Tråkigt att du skall behöva ha så ont och besvärligt. Kan jag länka till din hemsida?

Hoppas du haft en bra kväll
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ladyinblue

Ladyinblue

7 maj 2010 23:11

Va roligt Karin, ska gå in och kika på sidan nu innan jag gör kväller. Än en gång ocj´kså tack för det fina halsbndet. Ska ha det ´med mig till England/Irland nu.
Kramen Ulla

http://ladyinblue.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards