Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 17 april 2010

En seg dag.

Av Kajsa Varg - 17 april 2010 16:07

Fasen va trött man är idag allt går segt,men som sagt man får skylla sig själv.

Men jag hade ju jobbat natt o sedan så kommer man hem på Fredagen o då har jag ju sjukgymnastiken tidigt på morgonen o den vill jag ju bara inte missa.

Får tacka er tjejer som köpt Ängla halsbanden,är så kul att ni gillar dem o jag hoppas att de blir till belåtenhet när ni fått hem dem.Så kul att sedan få ge pengarna till Marie i gruppen Hjälp att hjälpa denna grupp finns också att läsa om på Facebook om ni har

Men måste säga att på mitt arbete är jag så less,ingen är införstådd att jag har vanlig sjukpenning o bara försöker arbetsträna mig in i mitt jobb igen.Har pratat med dem, men de tycks inte förstå.De säger att jag kan väl åka ut själv eller ja nej jag är så trött på allt o alla som inte förstår hade nog varit bättre att se så djäv-la dålig ut som jag känner mig o så ont jag har.Kanske vara helt gipsad inget vidare men då skulle det ju synas att jag inte mår bra,sen tycker de ja men du ser ju så pigg o fräsch ut,så ja det här med att ha en kropp som värker o är stel överallt är inte något att rekommendera,försök bli dåliga på ett sett som syns.

Funderar faktiskt på att säga upp mig o vara hemma o ägna mig åt mig själv något som jag aldrig gjort.Men det har vi inte råd med,men tanken är stark o växte allt starkare på natten när jag jobbade.varför ta skit när man själv bara vill ge.

Ja allt har jag inte skrivit av mig för jag orkar bara inte,men nu måste jag börja fokusera på mig själv men det är inte lätt men man får börja lära sig en process som är lång tror jag.


Hoppas ni som läser inte tycker Äsch det skiter jag i :-)

Nej nu medans jag suttit o skrivit så har solen tittat fram nu bler det skogen nästa men hundar man o barn.

Ha det så gott o önskar er en underbar kväll alla underbara människor "som faktiskt finns"

kraaaaaaamar från mig.

                                                  
             




      

Ängel till Vä.finns kvar.                 Såld.                                Såld.        

                                            

                             

 
 
Lena

Lena

17 april 2010 20:17

Prata med läkaren Karin.Inte ska du jobba med denna värk.Du behöver få vara hemma och ta det lugnt.
Kram på dig och ha en bra kväll.
Glöm inte skicka knr:et,jag vill sätta in pengar på måndag.Tänk så glad Cornelia kommer att bli för det fina halsbandet.Tack vännen!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

17 april 2010 21:42

Okey vad bra.Ja det är ett fint hus.Och så skönt att slippa ansvaret om detta hus jag inte trivs i.Nä jag vill ha lite frihet och njuta av livet.Inte bara jobba jobba och städa här,ack så jäkligt bökigt.Nepp nu är det stopp med det.Måste tänka på mig själv nu för det är ju ingen annan som gör det,hihi!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

17 april 2010 22:23

Jag har inte fått något mail ännu?????

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Kerstin

Kerstin

17 april 2010 23:05

Hej karin!
Inte någon rolig sits du befinner dig i...människor har åsikter om allt och tycker att alla ska vara lika...allt syns inte och det är jobbigt att man måste skriva i pannan hur man mår!
Ge inte upp utan lita på dig själv och gör det du kan!Kom ihåg att alla människor är lika mycket värda och att alla har en betydelse för någon!
Mitt gnäll i min blogg gällde ju katter och jag försvarar inte en katt som går på en bil, klart det blir märken men jag tycker att man kan komma och säga till och inte prata skit som det blev i det här fallet!
HA nu en fortsatt trevlig Helg och ta hand om dig och dina sötisar....
Kram ifrån oss!!!!!!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Cia

Cia

18 april 2010 05:43

Ja du vännen! Oförstående och lata människor finns överallt men verkar tyvärr överrepresenterade i våran yrkesgrupp. Håller på dig och önskar att du får möjlighet att "sadla om".
Lite synd om de gamla bara om du försvinner.
/Kramiz

http://www.ciabel.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

18 april 2010 08:45

Änglarna är ju jättefina och det kan bli så att jag köper nåt till och ger bort. Detta du skriver om arbetsträning och oförståelse har jag varit med om flera gånger under mina arbetsträningar. Det syns ju inte och då är man tydligen inte sjuk. Det är som att gå mot en vägg. Jag hade själv ont hela tiden och kämpade som en galning med resultatet att jag gick in i väggen igen och till slut kunde jag inte arbeta mer. Dom är inte pålästa och inte förberedda när en person kommer för att arbetsträna. Man vill mer än man kan och klarar när man har fått värk och skador. Vet precis vad du går igenom och man blir så frustrerad.

Ha nu en fin söndag och koppla av
Varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards