Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Problem med datorn.

Av Kajsa Varg - 31 januari 2010 23:58

Vi har problem hemma med min dator o nätverket så jag kan inte vara så mycket ute på bloggen,men föröker så fort det går.

Kanske var det meningen att det skulle bli så här:-)för jag har inte lika ont längre i armar o handleder sen jag fått strul med datorn.

Men jag hoppas guben får igång det snart.

Kommer in och besöker er några i taget så fort det fungerar.

Önskar er allt gott så länger,många kramar till er alla.

  Vår insnöade tomte,och kylan den fortsätter nu vid kvällningen hade vi 18-

 
 
Pisan

Pisan

1 februari 2010 12:28

Hoppas ni får ordning på dateriet snart. Du får ta det lugnt med att sitta vid datorn till att börja med, så kanske du inte får så ont. Önskar dig en fin vecka! KRAMAR!!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

1 februari 2010 16:56

Jodå, jag vet hur det är med dessa möten med FK, läkare osv. Men sedan snart ett år tillbaka har jag permanent sjukersättning, till slut fattade de på FK att jag bara inte klarar att jobba. Men det var en lång resa dit, så jag vet hur du känner. Nu skall jag och äldsta tjejen laga köttfärsås. KRAM! :-)

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

1 februari 2010 18:39

Ibland kan det ju vara skönt med ett uppehåll vid datorn men det blir lite abstinens om det går för lång tid! *Ler*...
Härliga vinterbilder...alltid lika svårt att fota en räjsande pudel....fast jag är jätteless det vita pudret nu!
Hoppas du kommer tillbaka snart men som ovanstående säger...ta det lugnt!
Kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
marsipanen

marsipanen

1 februari 2010 19:01

Fy när datorn strular. Här har jag det lite lyxigt eftersom min Darling jobbar med datorer. Mannen som kan tala med datorer, kallas han visst på jobbet *fniss*
Man ska ju ha lite nytta av sina gubbstruttar oxå ;)
Hoppas det ordnar sig!

http://marsipan.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

1 februari 2010 21:04

Tack Karin!
Tråkigt att inte datorn fungerar som den ska,så irriterande.Men visst tar du valpar på Hjördis?det är väl klart du ska eller?fina snöbilder på svartnosarna dina.
Må så gott vännen så hörs vi snart!
En stor kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cia

Cia

1 februari 2010 23:58

Hej vännen min!
Önskar dig lycka till hos f-kassan i morgon men det är ju typiskt att du inte får med dig läkare mfl.....
Ingen bråska med garnet från min sida, har alltid lite tid över så:)
Nattkram

http://www.ciabel.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

2 februari 2010 10:02

Hej hopp!
Nu får damen ta't lite lugnt med bloggandet, om det ger fysiska besvär!! Jag har oxå haft ett rejält uppehåll, men ska nog vara tillbaka på banan nu.....
Härliga vinterbilder på svartnäsorna i tidigare inlägg, mina älskar oxå att rusa runt i djupsnön ;) ! Pussa dem lite från mig!
Kramisar

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
Lena

Lena

2 februari 2010 10:40

Jätte tråkigt men det var tur att du inte gjorde det.Ja dom är så små så dom får plats i den stora valpmatskålen,hihi!men snart så får do inte plats där.Jag längtar till dom blir lite större och ögonen öppnas.Tråkigt och trist väder idag.Ska försöka dra mig iväg på en promenad idag.Det behövs verkligen.
Ha det bäst Karin så hörs vi igen.
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

2 februari 2010 14:15

Hej karin!
Självklart får du beställa en Tröja till chisa av mej också..Jag har Beställt en till Gizmo av cia för hon stickar så fin resårstickning och det klarar inte jag av.
Vill du ha en likadan modell som den sista jag gjorde åt ALina? och i Rosa? Jag har baksidan klar till en sån men framsidan och kragen kvar,,Jag tror att det är ungefär samma mått till chisa som Alina,,

Javisst är det jättetrist när datan pajar,,men kan vara en välbehövlig vila också i några dagar..bra att du blivit bättre i armar o händer efter avbrottet,,inget ont som inte har nåt gott med sej som man säger..
Ha en fortsatt bra dag så hörs vi
kram kram!

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Cia

Cia

3 februari 2010 14:14

Hej vännen!
Vill bara tala om att garnet kom idag/Kram

http://www.ciabel.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

4 februari 2010 22:19

Hej Karin
Tittar in med en natti kram.Fortfarnade krångel med datorn?det kan ju vara bra med ett uppehåll oxå.Men saknar ju dig.
Natti

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Anneli & Twix

Anneli & Twix

5 februari 2010 15:22

Ja det är kanske som du säger Karin att du behöver vila din kropp och ibland verkar ödets nyck komma in då!

Oj så mycket snö ni med har fått, tänk att hela Sverige har snö i år, det är minsann inte vanligt!

En underbar helg önskar vi er! Kram kram

http://pottipotti.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards