Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Kort taget 13-dag Knut.

Av Kajsa Varg - 13 januari 2010 18:11

Här kommer lite foton sedan farbror Rimfrost varit i farten och en väldigt dimmig dag,synd att inte solen kunde vara framme då hade det varit vackert.Ja den kom ju faktiskt fram lite på e.m

                              ÄNTLIGEN kom dom!herr o fru domherre som jag bara hört på avstånd men denne herre hade 2 fruar med sig.         

    

Här är också lite kort när vi fikade hos dotra.Gubens syster har sin blandras med sig som heter Huski"Haski" en otroligt klok o snäll hund.

  

Tog ett tag men till slut satt också Hjördis stilla,så fick jag med alla 3 framifrån,tur man har digitalkamera så man kan plocka bort kort.

Mormor och morfars gullunge,mjuk pepparkaka tyckte hon var mums.  Guben o hans syster,oj jag tror guben har fullt med bulla i mun:-)      

 
 
Cia

Cia

13 januari 2010 21:22

Hej vännen!
Varit lite mycket ett tag men nu så....
Såg att du klippt nosarna och tassarna själv för första gången. Om du gör det en gång i veckan nu i början får både du och hundarna snabbt in vanan. Med rätt maskin kan man inte göra illa dom.
Har skrivit på bloggen att visst får alla som vill beställa tröjor till sina småhundar men varnar samtidigt att det kan ta lite tid för jag är överhopad av beställningar:)
Behöver måtten från nacken-svansrot, bakom frambenen-så lång man vill ha den under magen och bröstkorgen i omkrets i sådana fall.
Varit tillläkaren idag med min fot som inte vill läka så nu är det PC som gäller.
Kramar och nospussar till tjejerna fån Napoleon

http://www.ciabel.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

14 januari 2010 08:41

Åh Karin jisses så vackra frostbilder och domherren har kommit till dig oxå.Skit snygga bilder på ren svenska,hihi!Jag ska oxå ut en sväng idag så får jag se om jag får några frostbilder.Här är så kallt-15 jag blir galen på denna kyla.Klippmaskinen är för nos och tassar,men jag ska köpa 5:ans skär till kroppen.Den här duger bra.Nästan snyggast att klippa med saxen tycker jag(kroppen).Ja vännen så himla synd det här med Chisa.Mår hon bättre nu?Men kanske du tar en kull på Hjördis istället då.Ja tänk att snart har jag småttingar igen,så spännade men känner oxå mig väldigt orolig för valpningen denna gång.Vet inte varför.Du får hålla tummarna för oss.Tack för bildvisningen,härligt!
Kram min vän
Lena/

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

14 januari 2010 09:56

Vilka härliga och fina bilder, många av korten är riktiga höjdare.. Hjördis, vilket kul och fint namn på hunden. Jättefina hundar alla tre. Kul att få se din man och hans syster plus fina barnbarnet.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
marsipanen

marsipanen

14 januari 2010 18:56

Dotra som är 23 och jag å Ludden var ute i skogen igår. Vi kunde faktiskt njuta av lite sol som faktiskt VÄRMDE (sug på det ordet *fniss*) Dotra konstaterade att "mamma du är ju gråhårig ju". Kung BOre hade flåsat mig i nacken så rimfrosten hade färgat om håret.
Men visst är det vackert, nästan lite magiskt ute.
Ha det så gott, kramis!

http://marsipan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards