Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Hur jävligt kan det bli!!!!!! gör så ont i mitt hjärta.

Av Kajsa Varg - 29 september 2009 15:04

Idag åkte dotra till husläkarmottagningen här hemma,Embla är så förkyld hon har kissat ovanligt mycket rinniga ögon m.m.så dotra ville kolla upp så hon inte hade urinv.infektion eller något annat.

Hon fick tid snabbt idag,för dotra tyckte hon blitt sämre.

Sköterskan där hade vad jag förstått guben min skällt ut dotra  för flickan Embla var uttorkad och fått för dåligt med mat.

Men doktorn hade iallafall sagt till att så var inte fallet,och det ska väl till o med jag förstå som såg efter Embla igår att hon inte fått för lite mat o var uttorkad.

FAN !va förbannad man kan bli!dottern som lever själv med sin lilla tjej jobbar fast som KOCK o har ett extra jobb och har ensam vårdnad .Sen ska man få höra någe dyligt,ska man verkligen lägga på dem sådana anklagelser så att de ska må ännu sämre.

För nu var det så att lilla Emblas blodsocker låg på eller lite över 10 så läkaren skickade in dem till barn akuten direkt.

Bara att få reda på sådant mår man säkerligen dåligt av.

Själv mår jag redan uselt sen får man reda på andra saker som man mår pyton av o blir ledsen över,sen att Embla ska få diabetes     Steninge o embla   embla furuvik   Embla åker karusell   .Får väl höra mer när de kommer från sjukhuset,kan ju inte komma i kontakt med dem för hennes telefon är avstängd (Så nu blev det ingen sagoläsning för mig  Tårar tårar usch:(,nu får jag  guben o äldsta sonen åka o städa lägenhet istället.Så får vi hoppas på att det går bra,men jag hoppas att det hela kan visa sig vara något annat.


 
 
Helena

Helena

29 september 2009 16:08

Jaa du,
ibland hopar sig skiten! Vilket elände med lill-snuttan!!! Hoppas dock att det beror på nå't annat och inte är diabetes.....
Hoppas oxå att du snart känner dig bättre och slipper den värsta värken, vissa dagar kommer allt på en gång, fråga mig-jag vet.....
Kram

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
Lena

Lena

29 september 2009 18:47

Hej vännen!
Men en sån sköterska,förstår att du blir arg.Hoppas att allt är bra med ditt lilla söta barnbarn.En riktig sötnos.Tack för ängeln Karin den tar jag med och den ska skydda mig,det har Karin bestämmt,hihi!så omtänktsamt och snällt av dig.Jag hoppas att du har fått vilat upp dig lite på ditt smultron ställe så du får nya krafter.
Kram och ha det så bra!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

29 september 2009 19:40

Vad tråkigt att barnbarnet är så förkyld och även fått diabetes. Hoppas hon kan klara sig med tabletter.

Vilka fina bilder på flickan, hon är så söt. Den med den stora urnan var kul ;)

Hoppas allt skall ordna sig
Sköt om dig
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

30 september 2009 18:57

Kikar in med en Onsdags kram och hoppas du mår bättre i din värk,fy så jobbigt!och att allt annat ordnat upp sig.
Kram vännen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

30 september 2009 23:31

Men fy så fruktansvärt att få bli behandlad så ..Jag blir också förbannad när unga mammor för höra både det ena o det andra,,När man vet att dom gör sitt yttersta för sina barn.Jättejobbigt med Diabetes ..Känner med både ditt barn o barnbarn o dej,,Hoppas allt blir bra ändå..
Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards