Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 11 september 2009

Huvudvärk o prassel.

Av Kajsa Varg - 11 september 2009 11:41

 Sov länge länge i morse,eller rättare sagt långt in på middagen.SkämsMen det behövdes nog.Sovit dåligt inatt,sen var det något som prasslade i sovrummet inatt.Väcker guben o talar om att det låter borta vid kakelugnen,tror först kanske att det är en råtta.Men det lät inte riktigt så,guben går ner och dricker vatten och jag bara stirrar åt det håll det låter ifrån.

Sen plötsligt så börgar det låta igen o prassla,leif hade ställt en pappkasse som han samlat mina korsordstidningar i det var därifrån det lät.

Sen ser jag något mörkt som kommer upp på insidan av kassen,jag gapar till guben skynda sig upp,guben kommer i ett huj.

Han går fram och kollar vad det är som kommer upp, jo en jättestor grön vårtbitare.Troligtvis så har den komit in när vi vädrat tur att det inte var en råtta iallafall.

Idag är man iallafall uppe på benen igår låg jag hela dagen med sprängande huvudvärk och totalt slut näsan rinner som en på skruvad kran ideligenRynkar på näsanTänk att man nästan aldrig ska få känna sig helt bra,det tär på en.Nej !nu längtar jag upp till sommarstugan,så man kan få sitta på bryggan o bara vila ögonen på sjön det är sååååå härligt.

Tror vi fått sommaren tillbaka så fint väder o värme,önskar er en skön dag i detta fina väder.kramen på er alla medmänniskor.

vackert vatten  


 
 
Lisa

Lisa

11 september 2009 16:47

AHHHHH Hjälp fy så läskigt!
Vad är en Vårtbitare???????? hihihi har aldrig hört det!

Ja tur att det inte var en Rådis men fy ändå,,förstår om du blev vettskrämd..
kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

11 september 2009 22:25

Aha Tack för svaret..Men usch läskigt ändå hihi..
Jo du har helt rätt i att det är nåt sexigt i asken hahha,,fast jag kände Lite som du(skämdes sen) För det är inte fredagsmys för mej heller med en sexig karl hahha..men lite vanligt tok ifrån mej bara..
Hoppas du haft en bra fredag,,Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards