Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Kajsa Varg - 6 september 2009 21:31

Idag har man varit så trött,inte orkat göra mycket.Men det fick bli lite äppelmos måste ju passa på när det finns mycket äpplen,och barnen tyckte ju så mycket om moset.

Sen har man varit med lillskruttan Embla,satt upp en ny gunga åt henne men hon var inte sugen på att gunga.

Sen fick hon åka gräsklippare med morfar,det var kul.

Fick hitta på lite för att hon var så rädd för ljudet på klipparen.

Men när hon fick hörselskydden på sig och åka med morfar så var hon inte rädd sedan.


Det var några som undrade om jag sålde smycken,och ja det gör jag.

Jag började med att göra smycken för ett antal år sedan,men sedan jag blev utbränd så har inte inspirationen och lusten infunnit sig.

Men när vi var på Österbydagen och jag köpte lite pärlor,så hade jag sådan lust till dessa änglar som blev till.

Sen har jag gjort halsband örhängen ringar och lite armband,har haft försäljning på Almunge cafè och på ett cafè vid herrgården i Österbybruk.


Imorgon ska jag anmäla Hjördis och mig till en valpkurs här i Almunge.Så skönt att det är på nära håll sen hålls kursen på dagtid.Ja det ska bli spännande sen får ju Hjördis träffa nästan lika gamla valpar.

Ha det så gött alla medmänniskor.

Tovat halsband.

Låset,bergskristall,livets cirkel tovade småkulor.

Själva äpplet.Tyvärr blev det lite suddigt.

Äpple från vårt nya träd,gammal sort.

En av de sista buskrosorna som blommar för hösten.

Embla kör klippare med morfa.

Embla min älskling.Så precis man när blinkningen kom=)

Sen höstfrukt.

En av de nya klängrosorna.

Astrakan äpplen från ett gammalt träd.Detta äpple doftar så gott.





Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards