Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 19 april 2009

TILL EN UNDERBART GO VÄN.

Av Kajsa Varg - 19 april 2009 23:21

   Det här inlägget tillägnar jag Janet en underbart givmild och go bloggare,som nu beslutat att lägga ner sin blogg.KOMMER ATT SAKNA DIG SÅ GRÄNSLÖST,DET VAR EN FRÖJD ATT KOMMA IN TILL DIG OCH DIN VACKRA SIDA.SKÖT OM DIG VÄNNEN.                                           
 

        

Goda vänner är svåra att hitta, svårare att lämna och omöjliga att glömma.


En bästa vän är som en fyrklöver, svår att hitta men lyckosam att äga.


Vissa människor gör världen så speciell bara genom att finnas där.


När det gör ont att se tillbaka och du är rädd för att se framåt, se åt sidan och du kommer att finna din bästa vän där.


Goda vänner är som stjärnor, du kan inte alltid se dom, men du vet att dom finns där.


Sann vänskap tar aldrig slut, för vänner är för evigt.
Många människor passerar i ditt liv, men bara riktiga vänner lämnar fotsteg i ditt hjärta.

                  

                                  

 
 
Sussi

Sussi

20 april 2009 17:37

ja, det är riktigt tråkigt att hon slutade även fast man förstår varför. När privatlivet blir lidande har det nog gått lite för långt! Jag saknar också hennes blogg. Det var en riktig färgklick..

Ha en fin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

20 april 2009 18:03

Va fint du skrivit till Janet. Jag håller helt och fullt med dig, trots att jag inte bloggat så länge så blev det "tomt".
Ha det gott Kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards