Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Kan det vara örat?

Av Kajsa Varg - 14 april 2009 19:00

Ja kvällen den blev lång,Lillskruttan Embla somnade ville inte äta kvällsmat.

Vaknar senare och bara gråter,sen efter ett tag kommer Emelie ner med Embla.Kollar ett snabbt tryck på örat,gör inte ont säger hon.Här säger hon och

pekar bakom örat.

Tar och ger henne alvedon,sen får hon sitta i mammas knä ett tag,sen vill hon komma till mormor.Då blir man ju så rörd,att hon vill krypa ner i mommos knä en stund.

Efter att hon vilat lite så blev det bättre,sen lekte hon en liten stund.

Sen efter en stund,så tog Emblas mamma henne för att gå upp och sussa.Mormor krama Embla säger hon då den rara sötisen.Hoppas de får sova hela natten nu.

              

NATTI NATTI ALLA  GOA MEDMÄNNISKOR.ÖNSKAR ER EN SKÖN MORGON

DAG.                                   

              

   Imorgon blir det att åka med den lilla skruttan till doktorn.    

 
 
Ulla

Ulla

14 april 2009 22:35

Hej Karin, nu är konferenserna slut för denna gången. Absolut! Deras Dermicore för hand är super. Mina händer är så mycket bättre nu sen jag började med den för lite mer än en månad sen, och jag brukar alltid ha problem under vinterhalvåret.
Detta har jag hämtat från https://www.shopatnatures.com
Skydda hudens celler
Natures unika sortiment av hudvårdsprodukter innehåller fytonäring från växtfamiljen broccoli. Vi har utvecklat vår egen lösning för strålande frisk hy för att hjälpa till att stimulera hudens egna antioxidantförsvar för att skydda celler. Nyckeln till frisk, vacker och mjuk hy består i att ge huden vad den behöver. Huden är kroppens största organ och behöver näring, syre och fukt för att kunna ”jobba” på rätt sätt. Genom att skydda hudens celler kan du undvika onödiga ”reparationer” som sliter och föråldrar. Din hy ser ung och frisk ut längre.
Vad gäller att koncentrera sig så Kan det ju vara värt att prova Cognicore. Här är en av de storys som folk har skickat in till http://www.discoveringresults.com
Efter ca: tre månaders användning av Cognicore Daily upplevde jag en markant förbätrring av mitt korttidsminne. Tanken har blivit klarare och förmågan att fokusera förbätrats. Känner också att mitt immunförsvar höjts. Under det år jag använt Cognicore har jag aldrig varit förkyld.

Ove

Så gå gärna in på Discoveringresults och läs. Kolla även broccolifilmen på 7½ minut: http://www.cognicore.net/broccoli/

För att handla så gå in på shopatnatures Välj Bli e-Kund hos Natures sen går Du till:Jag känner en Representant DÄR skriver du i mitt inloggningsnummer: 7500201100 och sen följer du instruktionerna.
När Du gör detta så får Du 5% rabatt. (Detta är helt nytt sen den 30 mars i år). Det finns möjlighet till 20% rabatt också.
Skriv gärna till min email (finns i min presentation) om de är något Du undrar över. Denna ruta är ju så liten, och svåröverskådlig när man skriver ett längre inlägg.
Helsvenskt bolag som ligger i Göteborg,Mölndal. De använder inga tillsatser eller annat konstigt utan bara det bästa tänkbara.
Mvh Kramar Ulla J.

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

15 april 2009 06:49

Hoppas du sovit gott och att din dag blir kanonbra..

Rasen på min hund kallas Vit Herdehund. Man kan säga att det är en Vit Schäfer i grund och botten men den kallas annorlunda när den är renrasig..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

15 april 2009 08:29

Hej Karin!
Stackars lilla Embla då.Så fina bilder du har här på bloggen.Har du blivit bättre i hostan eller?jag är då fortfarande inte riktigt pigg.
Kram vännen.Ha en bra dag!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
kurrelina

kurrelina

15 april 2009 08:48

Ja du, världen är inte så stor när det gäller att ha bekantas bekanta.
Fick förfrågan om att sälja saker på Öland för ett tag sedan eftersom jag har lite saker i Almunge Hantverk..jätte skoj.
ha det gott och hoppas örat är bra på lillan.
kramizzzzzar
nette

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

15 april 2009 14:20

Hoppas att det gick hos farbror doktorn och att lilla Embla blir pigg och kry snart.
Embla är ett så otroligt vacker namn, fantastiskt fint. Jag har alltid sagt att om jag får en dotter så ska hon heta det!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

15 april 2009 16:14

Hej Karin, glömde att säga att du får ett kundnummer och ett password som är bara ditt när du handlar. Precis som man har när man handlar från "typ" Ellos. Detta använder du när du vill shoppa. Det är inget tvång att man ska handla för så och så mycket. Allt är upp till kunden.
Möjligt att det är något jag glömt nu men återkommer i så fall med de.

Va söt hon är lilla Embla, hoppas att det gick bra hos doktorn. Hälsa till henne från mig.
Kramiz Ulla i Dalom

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

15 april 2009 18:08

Hihi, jag "förstod det" jag glömde säga att Dermicore-produkterna är Serum allihopa så du behöver inte ta så mycket när du smörjer in händerna. Det gör att de blir dryga också. Om man inte gör som min man förstås.*fniss* Han trycker flera gånger fast ett tryck räcker.
Ha det gott vännen / Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards