Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Ha en go kväll

Av Kajsa Varg - 20 februari 2009 21:56

             Ja då var man hemma från stan(Uppsala)Fick iallafall tag på några presenter till lillsnuttan.Det blev ett spel,Sen har det kommit någon ny lera för barn på marknaden som inte torkar i luft.En sådan förp.med hästformar köpte vi.Ritbok med sudd och ett par silverörhängen jättesöta ,2små hjärtan som hänger på en kort o en lång kedja.Sen blev det lite annat smått o gott. Tyvärr hann jag ju förståss inte på Ikea,får köpa mattallrikar en annan dag.Sen köpte vi en flaska vin rött,Sen har jag ju fin choklad hemma som jag fick av jäntan när jag fyllde.Så till kvällen blir det rött vin o choklad framför tv-n.MUMS

 


              

 
 
Latte

Latte

20 februari 2009 18:58

Svårt att få till det, Karin? Inte alls, blir vårat svar... Det ser ju ssssuuuuupppperrrrfint ut! Var stolt över dig själv, vi kunde inte bättre än detta när vi startade våran blogg... Fråga gärna om hjälp, om ni behöver något...:-)

Kram, kram

//C&L som önskar er en (h)underbar helg!

http://latte

 
Lena

Lena

21 februari 2009 17:48

Ha det så mysigt ikväll Karin och koppla av!
Ett glas rött & choklad lät gott!
Kram vännen!

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Latte

Latte

25 februari 2009 18:14

Men kära vänner... Vart har ni tagit vägen? Hoppas att det inte hänt något allvarligt, nu börjar vi bli oroliga...:-(

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

//C&L som hoppas ni får en underbar kväll...:-)

http://latte

 
Lena

Lena

25 februari 2009 18:25

Hej Karin!
Ho ho vart är du?hoppas allt är bra med er alla.
Trevlig kväll!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Lena

Lena

28 februari 2009 12:44

Hej Karin!
Du har en Award att hämta hos mig!
Ha det så bra!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Lena

Lena

2 mars 2009 16:46

Hej Karin!
Tack snälla du för dom fina dukarna!!!så glad och överraskad jag blev!Dom passade så bra till mitt rum,perfekta färger.
En stor kram till dig och ett stort TACK!!!

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

15 mars 2009 21:21

Hej vänner!
Är allt bra med er? Hoppas det! Har ni gjort något skoj i helgen? Inte vi... Tagit det lugnt, skönt det med:-)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaamm,

//Carolina & Latte, såg ni melodifestivalen igår?

http://latte

 
Lena

Lena

16 mars 2009 07:33

Hej Karin!
Vad skönt att datorn är lagad,hur har du klarat dig utan den,hihi?javisst det är bara att skicka en bild!
Vi hörs!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Lena

Lena

16 mars 2009 23:55

Vi saknar dig på bloggen!Men nu säger jag God natt,ögonen går i kors!
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards