Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Ett uppehåll.

Av Kajsa Varg - 2 februari 2011 19:57

Är så less på skiten med mitt jobb o chefer o elände,trodde för ett halvår sedan att jag bytt jobb o det har jag ju,men det visar sig nu att jag inte vet om jag får fortsätta o facket som säger att jag har blivit omplacerad till det nya,men det har jag inte säger den tredje parten så vad ska man själv tro.

Nej har tappat tron på mänskligheten:-((

Nu måste jag fortsätta att sitta o ringa i telefon till berörda o sen ska de i sin tur ringa o sen ska det  bli möten igen,o allt detta.Sen har jag ju fått något fel på hälen hälsporre för jag får ju inga skyddskor o kläder förän jag blir fastanställd nu går jag i lånade skor som inte passar mina fötter.Så har man inte den kroppsliga värken att dras med så har man nu lagt till sig med mer värk på grund utav att de inte vill ge mig det jag ska ha.facket sa ju att visst ska jag ha rätt till kläder o skor.

Ja kläder har jag ju fått men det är gamla kläder som gjort sitt,så under det här halvåret så har jag gjort slut på tre skjortor o tre byxor för tyget var så tunnt o slitet.

Men sen är det ju så att man vill ju vara lika klädda som de andra.

Skulle bara vilja sätta dessa personer i ett rum så de får göra upp,sen kan de komma till mig o tala om,om jag fått jobbet eller inte för man orkar ju inte hur länge som helst.

Nu tills det har löst sig o jag får lusten glädjen o orken tillbaka,så tar jag ett blogguppehåll.

Men jag kikar in på era sidor o läser för ni är bara så duktiga att skriva o visa fina inlägg o bilder.

KRAMEN PÅ ER SÅ LÄNGE mina goa medmänniskor.



 
 
Pisan

Pisan

3 februari 2011 10:15

Förstår att du har det jobbigt just nu. Hoppas det löser sig - snart. Skickar styrkekramar till dig och väntar tålmodigt tills du är tillbaka här inne igen. ♥♥♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Anneli

Anneli

4 februari 2011 12:38

Nämen usch och fy så himla mycket du ska behöva gå igenom, att det inte finns ett slut på allt elände... Inte mår man bättre, inte blir värken bättre av allt detta!!! Hoppas så att du får hjälp med allt det här och att du får rätsida på det!

Stärkande och en värmande tanke till dig!

Trevlig helg & Kram

http://pottipotti.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

5 februari 2011 09:28

Vad tråkigt Karin att det strular så mycket för dig med ditt jobb. Tänk att allt måste gå i sån långbänk...Hoppas de kan komma överens så att du får lite lugn och ro!
Ta du ett uppehåll med bloggandet det får man och sen när du är på G igen så blir vi som läser den bara glada!
Kram ifrån Kerstin o killarna

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

5 februari 2011 11:40

Jobbigt värre för dig.Ser fram emot när du kommer tillbaka.Hoppas allt löser sig till det bästa.
Stora kramen på dig

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

9 februari 2011 14:07

Detta lät inget vidare och jag förstår att du är lessen och besviken. Just nu finns ingen trygghet i samhället och dom behandlar folk så illa så man blir bedrövad. Detta med att du inte får skor som är bekväma och bra för jobbet bara därför att du inte är fast anställd är under all kritik. Inte undra på att du fått hälsporre. Det är så jobbigt att bli av med sånt. Det är ju klart man vill vara klädd som dom andra på arbetet. Fy fasen vad snålt allt har blivit nu. Jag måste fråga dig om du kan vänta tills 18/2 på klänning för det går så sakta för mig nu? sen har jag skickat till så många så frakten gör att det blir så dyrt. Du får då klänningen gratis av mig som en gåva. Senast 18/2

Sköt om dig vännen och hoppas att allt skall ordna sig
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

9 februari 2011 18:59

Jag förstår att du blir less och irriterad. Inget stämmer numera och folk blir så illa behandlade av myndigheter så det är stor skam. Sen att inte få arbetskläder bara för att man inte är fast anställd är botten. Man har tydligen inga rättigheter längre. Hoppas att allt skall lösa sig

Sköt om dig vännen
Kom snart tillbaka
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

17 februari 2011 16:21

Hej Karin.
Allt bra med dig får jag hoppas.Saknar dig här på bloggen.
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards