Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Kajsa Varg - 10 januari 2011 18:33

Ja då har man varit o gjort sina timmar på jobbet o det känndes riktigt bra,lite matt men det blir ju bättre dag för dag.

Hem sedan o hämtade barnen för de ville följa med ner på Thun`s en sväng,hade ju hittat en fin kappa i rött o svart som jag kikat på förut,men min vanliga otur så fanns den inte kvar.

Tur var väl det kanske för plånboken är väldigt tunn för tillfället,var ju inte det bästa med att byta jobb för det ger en hel del mindre pengar.

Men vad ska man göra om man inte klarar av det kroppsligt,det är bara att börja lära sig nu att man aldrig har pengar:-(  

Nu på Fredag så ska man på ett möte med arbetsgivaren den gamla o nya o en massa andra,så jag hoppas ju verkligen att jag får det här jobbet jag har nu.

Men låter ju inget vidare om jag får säga,men nog är det bra konstigt när man blir omplacerad o man klarar av jobbet o inte får ont,då borde jag få det tycker iallafall jag.

Nej huga! ni får hålla era tummar på Fredag så jag får det här jobbet,annars vete sjutton vad det blir.


Ha nu en skön o go kväll alla vänner,själv blir det lite käk nu o sedan blir det halv 8 hos mig.

   Lilla Hjördis älsklingsplats,för där kan man blicka ut mot vägen o se om det kanske dyker upp någon/något o kommer det något ja då blir det liv i luckan:-) ja är det någon som kan skälla så är det Hjördis:-)


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards