Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Studentbilder.

Av Kajsa Varg - 8 juni 2010 09:40

Ja nu har sonen tagit studenten,den 4 Juni sprang gänget ut vid Katedralskolan i Uppsala.

Sen blev det kalas i församlingsgården hemma,mycket enklare att vara där än hemma,vi slapp städa o bara ägna oss åt att fixa mat o tillbehör till kalaset sen fanns det ju massor med porslin så det räckte till alla.

Vi firade ihop med min syster o hennes dotter som också tog studenten denna dag.

Här kommer bilder som talar för sig själva ;-)

Ja inte riktigt än,nu blir det först kaffe på altanen med guben och Embla,sen komer bilderna.

               Joel med sin kusin Olivia.         

Min gube min son min far. 

   Här får mormor stora kramen av Joel. 

Snacka om att se färdig ut:-)

   

Oj vad vi börgar se gamla ut.

           

Jättekul,Joels konfirmationspräst och kantorn kom in en snabbis o hälsade och önskade Joel lycka till.Det tycker jag va fint gjort sen gillar Joel dem båda.    Markus,nu vill jag ha en bulle.Syrran hade så bråttom så maten han inte tas av först innan fikat kom fram,o hon har jobbat på restaurang.     Flaklasset utanför Katedralskolan.Champanjen i högsta hugg.   Vad funderar man på här då:-)     Här ska de snart åka,på tyget står det Lås in era barn för nu kommer vi.         Det är samma burk cider i alla bilder:-) Dotra med sin kille o hans barn.    Älsta sonen med flickvän.

Dotra nr.2

     

Bror och syster.

  


 
 
Lena

Lena

8 juni 2010 20:44

Vad fina bilder du visar,Tack för det!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

9 juni 2010 10:47

Vilka fina bilder! Och vad stiliga studenterna är! Önskar dig en fin onsdag! Kram!!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

18 juni 2010 14:08

Vad mycket jag har missat här :(. Vad fin din son ser ut och vad roligt ni haft det. Inte ser du gammal ut det är bara vinkeln som blev lite fel. Av 100 kort som blir tagna på mig numera så går det att använda bara några stycken ;)Vad kul att få se din äldsta son med flickvän också. Trodde inte att du hade så vuxna barn. Nu får jag försöka läsa ikapp här

Ha en fin fredag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards