Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Kajsa Varg - 7 maj 2010 17:45

Ja i morse bar det av till gymnastiken i Uppsala,efter så skulle jag ha ett möte med kuratorn för hon skulle hjälpa mig med ett möte med chef o försäkringskassan.

Ja när jag sitteer på cyckeln o värmer upp så kommer hon in till mig,typisk hade missat att jag skulle vara hos henne kvart i 9 och inte halv tio som jag trott:-/ det var ju då mötet skulle vara slut.

Hann o cyckla nån minut,så nu ligger jag verkligen - på motionen,men det må va hänt för efter jag hade jobbat i Tisdags så är kroppen så stel o värkande o hugger till både här o där när man går.Kan ni tänka er värken är som tandvärk nästan i varje led o i skinnet o flyttar sig lite hit o dit.Trött det är man i hela kroppen så man bara skulle vilja falla ihop som en liten fläck på golvet.

Nej jag får nog inse att ska jag ha det så här i min kropp,då får jag nog tänka om o inse att jag inte kan fortsätta att jobba med äldre människor och natt.

Men har iallafall sjukskrivit mig i helgen nu när jag ska jobba för det håller inte,måste tänka om och lära mig att nu måste jag börja tänka på mig själv det går inte att jobba om man har det så här i kroppen då kommer jag ju att bryta ihop snart igen.Jag vill ju hålla några år till o leva drägligt.

Den chef jag har ,ja det är ju bara så man blir,SKIT VAD ARG MAN BLIR HON SUGER JU UR EN DEN LILLA ENERGI MAN HAR;SNACKA OM ENERGITJUV:

Jag skulle börja jobba en viss % efter arbetsträningen,men hon har ej hört av sig o gett mig något chema.

Till slut så skriver jag ett brev till henne att jag måste få veta när jag ska jobba.det ena med det andra händer sen blir det NÄMEN DU SKA BÖRGA IDAG,ALLTSÅ 4 TIMMAR INNAN JAG SKA IVÄG TILL JOBBET.TYCKER HELT ENKELT ATT SÅ DÄR KAN MAN BARA INTE GÖRA NÄR HON HAFT MINA PAPPER OM HUR JAG SKA JOBBA O TRAPPA UPP,SÅ DET HAR KUNNAT VARA KLART FÖR NÅGON MÅNAD SEDAN,JA ÅTMINSTONDE 14 DAGAR INNAN JAG AVSLUTAT ARBETSTRÄNINGEN.,

JAG SKULLE JU DÅ NÄR JAG INTE ÅKTE PÅ MÅNDAGEN O JOBBADE,FÅ OLOVLIG FRÅNVARO.jAMEN DÅ FÅR DET BLI DET DÅ SA JAG O SLÄNGDE PÅ LUREN.

Tycker att man bara inte få behandla folk på detta viset för det hörs ju på henne att hon tar itu med dessa saker åt mig när det precis är dags,och det är inte lätt när man själv inte orkar o sen ha det så här med chefen ,ja då blir man urblåst.

Så idag när jag hämtade minsta jäntan på barnverksamheten nere vid församlingshemmet,så frågade jag minstingens fröken om de inte behövde någon hjälp av en som inte orkar med sitt tunga jobb.

Men nu skulle hon föreslå mig att jag kunde jobba åt henne i höst när hon ska vara borta i några veckor.

Sen var jag ju igår när jag mådde lite bättre än idag,och hjälpte till på barnverksamheten på ett ställe o det var jättekul med ungarna.

Så nu är det bara att hålla tummarna att jag kanske kan få hjälpa till.

Nej nu alla goa bloggare så ska jag ägna mig åt min dotter en stund innan jag åker till skogs med hundarna på en prommis.

Önskar er alla en härlig o mysig Fredagskväll o en underbar helg.Kramizen på er alla.

            




Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards