Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Mmmm för mjukglass på IKEA.

Av Kajsa Varg - 20 april 2010 10:39

Idag har man skjutsat barn som börjar senare i skolan,annars får de ju aldrig någon sovmorgon.

Lilljäntan är inte riktigt bra i sin förkylning än,hoppas det inte är någon pollenallergi bara för det har vi nog av i familjen.

Ska ju in till Årsta,ska på föreläsning med gruppen om stress idag,ett spännande ämne.

Får hoppas att man orkar sita o lyssna bara för det är bra jobbigt att sitta med en ond o stel kropp.

När jag är klar där så ska jag träffa min dotter på Ikea,har lovat barnbarnet mjukglass.

Pratade med henne i telefonen o sa att jag kommer til ikea så ska vi äta glass,oj då då måste jag äta upp gröten först:-)sötnosen min.

Mina små luspudlar blev det ingen dusch för igår,men den får komma imorgon på morgonen istället,då får man ju hjälp av guben men se det är jag som torkar o borstar dem.


Nej nu ska jag gå o fixa till lite kaffe o sätta mig ute i solskenet en stund,för sedan bär det av till Uppsala.


Ta vara på dagen idag,för den kommer inte igen.kram på er alla.

                                  


Här är min lilla tösabit som jag är mormor till,o vi ska smaska mjukglass idag när vi träffas:-)

  

 
 
Lisa

Lisa

21 april 2010 01:33

Heej Karin!
ÅÅÅÅÅÅÅH vilka härliga bilder du har tagit man blir ju helt Tossig o vårnojig..det är en sån härlig tid nu när ALLT är på väg..Och så mysigt det lät att ni skulle åka o käka Mjukglass Med ditt lilla barnbarn..
får tacka för dina kommentarer Trots att jag varit dålig på att kika in tillbaks,,

Jo det var tråkigt me Amigo att behöva skiljas ifrån honom men känner ändå nu att det var rätt för oss alla och att han kanske kan få leva ett tag till nu med sin Gammel matte..
Ja vita pudel Fröken är kvar och hon är då för Kanon mysig hon med,,det är väl lite smågrejer med henne som vi ska testa succesivt för hon kan inte lämnas ensam..Nu är ju jag hemma men det blir ju ändå att man inte kan ha dom med överallt så vi får testa små stunder som man gör med valpar och hoppas på att det tillslut går bra,,hon ylar o skäller och kan visst hitta på en massa Rackartyg men man vet ju aldrig det kan ju gå bättre här ändå..

Jo Jag blev ju skitsugen på Inrednings grejerna + att börja sälja..så vi får väl se hur det blir,,
Jaa det skulle ju va jätteskoj att komma ner till dej om du vill ha en visning,Jag kan ju ta gubben med mej som chafför så kan ju han roa sej med att surra med din gubbe hahha..Får väl höra av mej om jag börjar med det..

Vilka fina smycken du gör INTE visste jag att du var såå Duktig på det också..ojojoj..
Nä nu lär man väl krypa ner i loppelådan..Sonen och hans tjej kom för en stund sen och ville sova här så därför är jag uppe än och Ubbe jobbar Natt..
Ha det bra nu Karin så Hörs vi snart igen..
Kram ifrån Lisa o Vitnosarna (fniss)

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Gitte

Gitte

21 april 2010 10:47

Åh, vilka vackra blomsterbilder. Ahh, det är VÅR! Dags för carpe diem och hakuna matata!

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

21 april 2010 19:35

Hallå i stugan!
Härliga bilder, våren är definitivt på intåg!
Här har vi fått valpungar, brunisar, gå in på hemsidan och kolla!!
Dagen idag har varit allt annat än vårlik, regnrusk och kyliga vindar...
Sköt om er så hörs vi!
Kram från Helena och gänget

http://pudelfnatt.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards