Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Ett stadsbesök i dag också.

Av Kajsa Varg - 11 april 2010 01:18

Idag har varit en slö dag men upp kom jag till slut,fy fasen vad stel o ont i kroppen värkte o var stel i kroppen hela dagen.

Men det är väl av gårdagens bravader.

var in til Uppsala igen grabben hade prisutdelning i Allianshallen,fy fasen va med bilar fanns inte en parkering att få.

Men guben släppte av oss o han fick ställa bilen bakomAllianshallen,ja inte var det lång stund detta tog men hela laget fick en stor buckla o sedan fick alla en varsin medalj.

Efter detta så blev det en sväng till Ikea,inte klokt vad mycket folk det var där också inte roligt att stå i kö med min onda rygg.Men guben förbarmade sig över mig ;-) så jag fick gå o sätta mig hittade faktiskt 2 stolar lediga.Sen så käkade vi en liten lätt lunch där,lilldotra hade en kompis med sig också så vi var 5 st som åt sen blev det naturligtvis en varsin mjukglass o 1 kopp cappucini det slutade på 90 spänn kan inte bli billigare.

Sen tog vi en sväng till djurafären Corall tror det är brukshundsklubbens men är inte riktigt 100,behövde balsam till mina svartingar.

Det blev ett balsam med minkolja o ett koppel till Hjördis sen köpte vi med ett varsitt ben till svartingarna som fick vara hemma.

Sedan bar det iväg hem,väl hemma så gick guben o jag en prommis till svär o morfar för att hämta hem voffsingarna.

Sen språkade vi en stund, sen var det bara att gå hem o laga mat.

Äntligen hemma! var så förbaskat kallt ute brr,hundarna fick sina ben o naturligtvis så ska ju Hjördis också ha Chisa`s ben för det kan ju vara bättre än hennes:-) tokigt avis denna tjej.

Sen blev det lövbiff med pommes-frites o beasås ,rött till de vuxna o must till barnen.

Till körslaget lite mer rött tryffel o äppelkaka,ja här stoppar man i sig:-) inte undra på att man ser ut som man gör:-)

Tyckte idag att Picassos kör var dunderbra,vilken bra version av Mikael Jackssons låt gillar ju inte Jacksson något vidare men denna var bra.

Sett att jag lyckats få in en klocka i bloggen,men att få in presetationsbilden verkar helt uteslutet för min del.

Men måste ju säga att jag trodde den skulle komma automatiskt in när man har skrivit ett inlägg på någons blogg.


Här kommer en bild in på den lilla ikonen o mitt armband jag köpte i Domkyrkan.

Är ju vansinnigt förtjust i sånt här o änglar:-)

        




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards