Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Kajsa Varg - 16 april 2009 23:08



Kära bloggvänner! Allt vi ber om är att Du håller detta inlägg i cirkulation. Detta görs till minne av alla som drabbats av cancer. Ett ljus förlorar inget genom att tända ett annat ljus.

Låt detta ljus brinna!





Av Kajsa Varg - 16 april 2009 18:46

                                                 

Idag har man bara sovit,gubben ledig på f.m kommer upp och försöker väcka mig.Äldsta jäntan ringde och talade om att Embla bara står i fönstret och tittar efter mormor.Så kom ner och ät lunch med oss.

Jag var så trött så jag knappt kom ur sängen,när vi väl var där hos Emelie så åt vi tillsammans och Embla var ju naturligtvis jätteglad.

Sen fikade vi gott efter maten,så skönt att slippa fixa  mat själv.Senare frågar mamma Emelie när lillskruttan sitter i mitt knä,vem è bäst -mormor säger Embla så får man en puss,då riktigt myser man.Hon är ju 1år och11 mån,och så försekommen på att prata den lilla damen.Sen säger hon till mig när hon sitter i knät,-där mormors tuttar sen pekar hon ut i hallen och säger -där e mammas,Sen pekar hon på sig själv och drar ut sin kofta -mina därunder säger hon.´Hon e bara för söt.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards