Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt.

När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på att vi skulle komma.

Jag gjorde iordning honom sen blev det ett ridpass inne i ridhuset,för dotra har sagt att han vill gärna springa fort när man rider ut så jag tog det säkra för det osäkra.

Vi började att värma upp,sen travade vi lite och körde lite övningar som jag lärt mig.

Efter detta så var det bara att ta in och fixa grabben igen o göra honom färdig,tänk när vi står inne i stallet så börjar han och liksom buffa lite på mig och som ville mysa,ja han è så go och snäll denna häst.

Guben hade fixat boxen så den var färdig sen var det bara att ta ut honom så han fick äta sin mat.

Men gud så slut man var efteråt,det kan man inte tro att ridning tar så på ens krafter,så senare på kvällen när vi ätit och man sitter och slöar i fåtöljen,så somnar jag och vaknar upp senare när guben och dottern kommer hem efter kvällsfodringen.

Här kommer lite kort på lilla gubben;-)

RIDHUSET.

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards