Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Kajsa Varg - 19 juli 2011 16:03

Ja då var man tillbaka i de vanliga igen då:-( inget chema till jobbet ingen lön fast man jobbat o gjort det man ska.

Chabbel med att de inte lagt in rätt i datan,var sjukskriven till en viss % men de har sjukskrivet mig helt,sen inte friskskrivet mig.

Så jag får inget från sjukkassan heller FAN rent ut sagt,är så less på detta.

Ringde till jobbet o pratade med samordnaren,o sa att jag ska ju börja jobba den här veckan,jaa sa hon,då sa jag att då får du lägga in semester nästa vecka på mig för jag orkar inte detta längre,jag får så jäkla ont i magen o det går bara runt i skallen på en av all denna skit.

Behövs inte mycket för att bli nedtryckt längst ner i skorna som man bara kan bli o må dåligt.

VARFÖR ????? 


Nej nu behöver man rycka upp sig, kram en på er alla goa medmänniskor.

Denna härligt stora gädda fick jag upp på kastspö i sjön vid stugan.

   

Solnedgång över Ångerman älven.  


     

Aborre stor som attan.

                                                 

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards