Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Kajsa Varg - 18 juli 2011 13:11

Har varit på semester till stugan och haft en underbar ledighet,bara legat nere på bryggan o solat o sen tagit mina dopp i mellanåt.

Ett underbart kristallklart källvatten på 24 grader o som högst 25 grader,när man sen steg upp ur vattnet så var man som en ny pigg människa,så underbart.

Jag har klarat mg länge nu utan värken,men däremot har jag fått en hemsk trötthet,men har nu kännt att jag börjar bli lite smått stel i kroppen igen.

Nej nu är jag tvungen att avbryta,men jag kommer igen,bulldegen jäser över kanten :-

Ja då var bullarna bakade och står på jäsning,hoppas dem blir goda nu,ska ta med till mor för hon fyller år på Onsdag.

Men tyvärr så får hon fira sin födelsedag på sjukhuset,i förra veckan så skulle hon visa en släkting att hon kunde gå själv vid diskbänken o då trilar hon omkull.

Man ska ju aldrig gå utan att ha någon bredvid sig,ifall man tappar balansen,men inte lätt för dem som inte varit med förr att tänka på sådant o farsan låg på övervåningen magsjuk.

Ja så nu är hon opererad o de spikade på 2 ställen,det var ett lårbensbrott,men vet ej om det var tokigt för hon väntade med att åka in till sjukhuset.Hon åkte dagen efter när hon hade skitont o dagen efter hon kom in så blev hon opererad.Sen fick hon en liten propp troligtvis igen.

Men ringde o pratade med henne idag så nu har hon sagt ifrån morfinet så hon sa att det kännde lite bättre utan morfinet för hon var så groggy utav det.

Sen fick hon ju en massa blod så det gjorde nog susen också.

Men vi får väl se vad det blir utan detta o när hon får komma hem och så,men först så måste det ju bli rehabilitering för henne för nu måste hon få träning med att gå igen.

Nej nu får ni lite kort att kika på,så återkomer jag senare för nu har Ellen gräddat våfflorna klart så nu ska här ätas våfflor med nykokad hallonsylt.

              Fotat på natten när dimman låg tung,sen en såpbubblebild. 


                                           

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards