Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Kajsa Varg - 31 maj 2011 08:44

Ja nu sitter man här o skriver lite efter en rejäl frukost med gröt o macka,snart ska man in i duschen.

Sen blir det att åka till sjukgymnasten i Uppsala för att få lite nålar igen.

Sen så är det så mycket kring mig o mitt jobb nu så jag har så mycket i huvet så det känns lite jobbigt att ta sig in på bloggen o skriva eller att titta in hos er andra.

Har själv tagit itu med att få tid hos arbetsplatsläkaren,sen förra veckan hade vi fixat en tid så min chef skulle vara med.

Vi satt o väntade på min chef i 50 min så sen var hon,sen blev mötet bara 10 min.så det blev väl inte så mycket sagt.

Men nu ska jag iallafall göra en test om jag håller för mitt jobb,men det kan ta tid att få tid:-)(

Sen så ska min chef sluta,så vi får se hur det blir efter det,men sen så sjukskrev min husläkare mig på 25%.

Så jag har ringt min chef o talat om detta o för att jag ska få till hur jag ska jobba.

Så nu har hon lovat att hon ska ringa mig,så nu tänker jag banne mig inte ringa mer,är så jävla less på det här.Men ringer hon då inte så är det väl jag som får fan för det.

Sen tyckte sjukgymnasten att jag skulle säga till min husläkare att jag skulle ha en magnetröntgen med tanke på mina problem i ländrygg o ljumske.

Så jag talade om det för henne,men hon tyckte väl att de kommer i princip inte hitta något,men se det tror sjukgymnasten.

Så då sa hon att jag skulle be honom att skriva ned lite om mina problem o vad han sett o behandlat.

Förra veckan jag var dit så bad jag honom att kolla min ländrygg igen,o då sa han att det är fogarna som åkt snett o det behövs så lite vad jag förstod o då blir ena sidan kortare o det blir felbelastning o inflammationer därtill.

Nej ´nu blir det att fixa sig lite,ha det så gott alla medmänniskor önksar er alla en underbar dag.

     

                                                  

          Har ni sett en molnängel:-)  den syns bättre om man tittar på lilla bilden.  

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards