Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Kajsa Varg - 13 maj 2011 13:40

Idag var ingen vidare dag att vakna upp till,stel o värk överallt o sen kändes det som man inte sovit på flera dagar:-(

Jag som ska jobba i em.men insåg att det kommer aldrig att funka,så jag har mått så jäkla dåligt för jag hatar att ringa o säga att jag inte kommer.

Men vad gör man ? men har ännu inte fått tag i min chef,men rignde avdelningen.Hemskt igentligen att man ska må pyton för att ringa sin chef.Sen är det ju svårt när man älskar att jobba med sina gamla,men inte till vilket pris som helst.

Idag ska dotra till kyrkan efter skolan för de ska ta konfirmationsfoton grupp o enskilt,sen blir det gemenskap efteråt och grillning.

Guben var också o hämtade det fina konfirmationskortet som dotra ska få.Får inte riktigt fram de fina färgerna, o bokstäverna glittrar det i.

     


Nej nu ska man vila en liten stund,sen ska jag åka upp på skogen så hundarna får springa fritt ett tag.

Ha det så gott alla o sen får vi hoppas det blir bra väder i helgen,kramizar till er alla.

 

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards