Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Kajsa Varg - 22 april 2011 16:11

Igår så hade man lite kär ringar på  besök,delade ut en hel del godis till dem:-)

Men min dotra som inte äter godis,gav all sin skörd till syster sin som är godistokig;-) hon vart ju jätteglad förståss:-)

 Sen kom barnbarnet på besök o hennes mammas killes barn,tyvärr hann jag ej träffa dem en längre stund för jag var tvungen att dra iväg till jobbet.

Ja det är ju också ett kapitel för sig,men det halkade ner lite värktabletter innan så det gick ju men mot slutet så känndes det ju o när man kom hem o slappnade av.:-((

Men fick hjälp av samordnaren att få semester i helgen för annars skulle jag jobbat delad tur lörd o sönd. o då hinner man inte hem emellen heller.

Då åker man hemifrån halv 7 på morgonen o är hemma ca:21.30 så länge vet jag att jag inte pallar 2 dagar i rad så det fick bli semester.

Men chefen hon sa till mig i telefon att jag kan inte bevilja sjukledigt,o semester kan jag inte bevilja heller för vi har inga vikarier,men prova o ring samordnaren o hör,om hon kan få tag i någon vikarie.Samordnaren sa att det fixar jag så då fick jag sem. men fick jobba torsd.kväll.Men sen har jag nu bytt läkare så vi får se vad de säger när jag ska dit,sen nästa vecka så ska jag få komma o få ilägg i skorna,sen har jag gjort allt för foten så jag får hoppas att det blir bra sen.

NU ÖNSKAR JAG EDER ALLA EN UNDERBART GO O MYSIG PÅSK;KRAM PÅ ER.

 

             

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards