Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Kajsa Varg - 15 april 2011 18:49

Har bara luggit i sängen o mått skit,men nu är febern borta o man är på tillbaka vägen,men man får ta lite pö om pö.Man blir så matt o slut om man gör något.

Men idag har jag iallafall varit ute o fått luft,så härligt,men doft o smakerna de är borta helt:-( men det kommer väl så småningom det me.

hundarna har iallafall varit lugna idag,o varför det vet vi ej,men igår så slogs de o jag skulle ta isär dem då bidde jag biten i tummen.Som tur är blir det bara hål men ont gör det.

 

Nej nu vill jag önska er alla en skön o härlig helg,sen får vi hoppas att solen lyser på oss för det behöver vi.

                                                      

Denna tulpan fotade jag hos svärmor idag,helt ensam i rabatten stod den o lös så vackert röd.

Stora stora humlor har surrat omkring bland blommorna idag,o nässilfjärilar i massor.


  Sen blev det ju en massa fler vacra blommor,o tänk snart kan man göra rabarberkräm o paj.Kejsarkronorna är också på gång.


                   

Häggen slår snaret ut sina blad:-)

      


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards