Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Kajsa Varg - 8 april 2011 22:20

Stel o jäklig vaknade man upp i morse,bara att försöka halta sig runt,sen skjutsade jag jäntan till skolan. De hade sovmorgon idag så då får man ställa upp att köra,inte kul att sitta i skolan nästan 2 tim innan man börjar.

Sen fick jag ha mitt barnbarn hos mig,o Agnes var hemma idag så de lekte för fullt tillsammans.

Sen hade äldsta grabben fixat maten så vi fick lite i magen,sen en skjutsning igen sen var man ledig.

Får ju sitta mycket mellan varven för man har så bedrövligt ont under foten o nu börgar den andra foten knasa också, så man blir lite fundersam hur det ska gå.

Men plockade ur minstingens garderob på kläder, plockade ur en stor kasse med kläder som barnbarnet fick ta hem oj!! vad hon blev glad för alla kläder.Sen ska det plockas ut mer kläder från de större barnen,men dessa o lite mer åker vi till ett ställe där de säljer kläderna eller tar med dem till barnen tror det var Polen.

De åker själva ner med kläder o andra saker som de behöver o för pengarna handlar de sånt som behövs till dem.

Sen skulle jag ut en sväng med hundarna,men det regnade för fullt så de fick ut en stund i trädgården,men den stunden blev kort-- de är ju pudlar ;-)

Nej huga nu får det räcka,nu blir det lite bilder istället.

Önskar eder alla en underbar helg,sen får vi hoppas att solen visar sig:-)


Glada barnbarnet:-)

                

En Chisa som älskar o ligga o sova i sängen.

   

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards