Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Kajsa Varg - 16 mars 2011 14:31

  

 

Minst 100 000 barn har tvingats fly sina hem efter jordbävningen och tsunamin i Japan. Svenska Rädda Barnen går direkt in med 250 000 kronor till insatsarbetet.
- Vi kommer att fokusera på barns skydd mot våld och övergrepp, säger katastrofsamordnare Mari Mörth. Du kan läsa mer om det genom att klicka här.

 

Ge en gåva genom att klicka här.

 

Ta gärna med dig denna text till din sida!

 

Tänker på dem som bor där i japan,vad de får vara med om.

Man kan ju faktiskt inte låta bli att må dåligt,det är så skrämmande o hemskt.

Min son har sen kompisar i Tokyo o Nagasaki som han har återkommande kontakt med nu om det händer något mer ,usch usch!! tänker på dem alla.o sen alla dessa efterskalv o kärkraftverken.Ska göra det jag kan göra för man känner så för dem alla att man vill göra något för dem.Jag tänker sätta in pengar då har jag gjort något,fast man vill ju nästan ta hit så många man kan så de kan få bo här tills allt är över.Tänker på alla barn vad de måste må dåligt nu med allt som hänt.


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards