Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Kajsa Varg - 21 februari 2011 02:49

Idag var vi och hämtade en liten jätteliten tik av rasen Jack Russel,det var äldsta jäntans killes syster o familjs lilla tös o de hinner inte med henne som de vill.

Därför så tog vi hem henne så svärmor o svärfar ska få henne så svärmor får någon att bry sig om.

De har haft hundar i många många år,men nu varit utan ett tag,för de tyckte samtidigt att de kommit upp i en ålder att de inte vill skaffa sig en ny hund.

Då fick vi reda på att lilla Dill som hon heter inte hanns med i den utsträckning som de gjort förut.

Men jestanes så söt den lilla var o liten var hon verkligen,när vi kom hem med henne så sa svägerskan vill inte de ha henne så då tar jag henne.

De fastanade för henne på en gång o lika mina söner,men jag kan väl få henne.

Ja vi fastnade verkligen för denna LILLA personlighet så himla rar voffsing o mina töser har det funkat jättebra med.

Blev riktigt förvånad faktiskt att Chisa gillade henne också.

Men herregud vad hon släppte hår,är ju inte van vid sådant sen vi fick våra pudeltjejer.

Nej nu ska jag försöka sussa,ha det så gott alla goa bloggisar.

Här kommer en bild på lilltjejen som har det tokiga namnet Dill,undrar om man kan byta namn på en gammal tjej känns lite konstigt att ropa på henne .

   Sen mina egna sötnosar med nyrakade nosar o nya rosetter,men det var verkligen svårt att se skillnad på dem nu.

        

                                         CHISA.                    HJÖRDIS.


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards