Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Kajsa Varg - 19 februari 2011 12:12

Ja nu har man hunnit fylla år igen,snart så ska så Agnes också fylla år.

Sportlovet har nu börjat h är i Uppland o Ellen har fått åka med sin kompis o några tjejkompisar till o hennes föräldrar till fjällen 1 vecka för att åka slalom.

Så skönt att hon fick förfrågan att följa med dem,för själva kan vi ju inte.

Sen det här med mitt jobb,ja vad ska man säga om det hela,tror ju iallafall att facket inte är på min sida eftersom inget hänt ännu.Har ju trots allt nu gått lite över ett halvår sedan facket att jag skulle omplaceras.

Vore de på min sida så skulle väl försjutton allt varit klart nu.

Pratade med henne här i veckan o då var det tvunget att vi skulle ha ett akutmöte om detta helst denna vecka eller nästa.

Naturligtvis ringde gamla chefen nu i Fredags att det skulle bli möte nu på Måndag,men då har jag semester för jag ska göra något kul med Agnes o lilla Embla.Men ringde o sa att tyvärr kan jag inte,fast det hade då ändrat sig för de var någon av cherferna som inte kunde vara med.

Fick sedan höra att tjejerna på jobbet skulle gå på kurs i veckan,men jag har inte blivit tillfrågad ens för jag är inte anställd.

Fast det är väl jag kanske som skulle behöva gå på en sådan kurs.

Konstigt att man ska behöva dra på en sån här sak så länge,känns också nu som jag håller på att gå tillbaka i min utbrändhet o denna satans värk man har.För det är ju sedan allt runt i kring som blir fel också när det är så här.

Man får inga hela löner för det finns inga anställningsbeslut som kommer in i tid o det ena följer det andra,snacka om att man får springa skyttetrafik på expeditionen.

NEJ o åter NEJ !!!!!! vill nu ha frid i mitt liv så det inte blir så mycket negativt o tänkande på allt i skallen.


Sen så tackar jag för era inlägg i min blogg orkar inte skriva svar på dem som jag tidigare börjat med, jag tittar in hos er istället.

Hoppas jag kan hitta på något kul med min goa lilla tjej i veckan nu för de betalade ju ut lite korvören på lönen som jag skulle haft förra månaden.

Sen blir det lite skidåkning på längden o kanske en resa till Åland för hon vill ju så gärna åka ålandsbåten o äta smörgåsbordet när hon fyller år för de har ju så mycket efterrätter där säger hon.

 Ha det så gott mina goa vänner här på bloggen,ni är guld värda,KRAAAAAM.på er.

Önskar er en skön och härlig dag nu ska jag baske mig ut i kylan o solskenet.

Mina ny stickade allster.

             Nosklippt liten Hjördis.    

             







Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards