Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Rådjuren på besök.

Av Kajsa Varg - 29 december 2010 00:58

Naturbilder från trädgården o våra rådjur som vi matar i trädgården,var till odal och handlade morötter en jättesäck sålde de för 39 kr,för de hade fryst lite.

Det är ju bara bra för rådjuren när det varit så här jättekallt,för då får de ju vätska genom att äta dessa morötter.

För ni tänker väl på att, är det så här kallt som det varit då finns det inget vatten i snön.

Är så mysigt för vi kan sitta o titta på dem när de äter sin mat ca:3 m från fönstret och igår var de framme redan kl.12 på dagen.

                     


 
 
Lena

Lena

29 december 2010 14:14

Å vad mysigt att sitta och titta på rådjuren.Vad bra att du fick tag på en stor säck morötter åt de.Ser inga bilder nu,men återkommer.
Ett GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG HELA FAMILJEN!
KRAMAR LENA.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

29 december 2010 18:32

:-) ja datorn pajade igår när jag skulle lägga in bilderna,men nu är den lagad igen.
Ska försöka lägga in dem ikväll.
Tack snälla Lena Önskar dig detsamma.
kramen!

 
Lena

Lena

29 december 2010 21:34

Vackra vinterbilder :):)Önskar att jag satt i ditt kökfönster och fick titta på rådjuren:)
Kram och gokväller!
Glöm inte bort bort vinter tävlingen på pcföralla.
Men de har gjort om lite där nu.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Kerstin

Kerstin

30 december 2010 09:57

Mysigt att se på rådjuren, de är vackra!
Vi önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
kram kerstin o killarna

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

30 december 2010 13:35

Vilka fina bilder du tagit och vad kul att få se råddjuren på så nära håll. Vad gulligt av er att tänka på djuren och mata dom i denna kalla vinter.

Gott nytt år till dig och din familj
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

30 december 2010 21:42

År så kul att sitta o titta på dem,men man måste vara så försiktig för de är så rädda av sig.
kramen,Karin o svartnosarna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards