Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Till någon som står dig nära.

Av Kajsa Varg - 14 november 2010 22:41

Har du problem att finna en julklapp till någon som står dig nära,då har jag lösningen,ett vackert änglahalsband eller något annat smycke till bra priser.

                    Nytt Halsband!           

 
 
wiper

wiper

15 november 2010 09:03

Jag har mejlat dig. Jag kom att tänka på att jag kunde betala in för halsbanden genom internet men det gick inge eftersom jag inte hade nåt mottagarnamn. kan du mejla mig det för jag är så noga att betala in så fort som möjligt. Får jag lägga ut halsbanden i bloggen?

Nu har du gjort mer grejer ser jag och det är jättefint alltihopa.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

17 november 2010 21:52

Du får jättegärna lägga ut dem på bloggen,har fått hem mera pärlor nu så nu blir det mer änglar o armband.
Tack snälla du è go du!
Kram.

 
Lena

Lena

15 november 2010 10:22

Jättefina:)du är så duktig på att göra vackra smycken.
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

17 november 2010 21:43

Tack snälla du

 
Ruth

Ruth

15 november 2010 17:52

Vackra smycken, du är en riktig smyckekonstnär. Det är många som har denna syssla som hobby, säkert roligt. Min fritidssyssla är att sticka, något måste man ha att sätta fingrarna i när det är dötid.
Hoppas du mår bättre i dag, om inte så skickar jag dig en kryapådigkram.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

17 november 2010 21:39

Tack Ruth!har alltid velat göra olika smycken,så när jag började så var det inte många som höll på men det är verkligen mångas hobby nu.
Brukar sticka lite också men bara enkla saker,mest sådant som jag hittar på själv.
Mår bra nu,så det blev jobbet i Måndags som tur va:-)
Tar emot kryapådigkramen iallafall;-)

 
Ruth

Ruth

18 november 2010 14:09

Tack för dina rader på min blogg. Du undrade vilken metod jag använder för min viktnedgång ? det är LCHF, du kan läsa här:
http://www.annahallen.se/
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

20 november 2010 21:53

Men det var ju bra,man verkar ju få andvända grädde:-)har varit in o läst,men ska in o kika igen intressant läsning.
Har ju benägenheten att dra på sig typ 2 så man får ju ta sig i kragen.

Kramen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards