Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Kajsa Varg - 5 november 2010 22:03

Ja idag har vi ett födelsedagsbarn i familjen som fyller hela 14 år.

Upp tidigt i morse för att fixa choklad o mackor till henne,sen så fixade vi fram paketen o sedan var det bara att säga åt de andra i familjen och sen bar det iväg upp till hennes rum o vi sjöng för hög hals;-) inte så bra kanske för hon kröp under täcket:-)

Sen fikade vi tillsammans o hon blev så nöjd med paketen,sen var det bara för mig att åka iväg till jobbet.

Som tur är så slutade jag kl.12 för det är lov,fast då började ju jag 2 timmar tidigare.

Sen när jag kom hem från jobbet så var tårtan klar o det var framdukat,för vi skulle hinna fika tillsammans innan guben skulle åka iväg till jobbet.

Senare på kvällen så blev det tacogratäng o då kom storesyster  o lillflickan hem också för att äta med oss.

För Ellen är ju van att ha alla hemma tillsammans när hon fyller år men det gick inte denna gång både pappsen o storebror jobbade till sent på kvällen.


Men det ska firas riktigt ordentligt på Söndag och då kommer en del av släkten på kaffe o tårta också.


Har satt in lite fler smycken under SMYCKEN SÄLJES.fÅR NOG PROVA IMORRN,GICK INTE ATT LADDA UPP KORTEN:-(

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards