Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Smycken som säljes.

Av Kajsa Varg - 2 november 2010 21:38

Ja då försöker vi få ut lite mer smycken på bloggisen,sen är det bara att rulla neråt så har ni fler smycken.Hoppas det finns något ni tycker om.

NU HAR JAG LAGT UT MER SMYCKEN LÄNGRE NER :-)LITE KNASIGT MEN SÅ BLEV DET.:-)

Här tänker jag nu lägga ut lite smycken om det är någon som är intresserad,och med tanke på att det snart är jul så kommer det att bli lite mer nya smycken i röda nyanser.


ÄNGLA HALSBAND,80kr.

      SÅLD.                               SÅLD:

     

        Såld-->       

          .Stora änglar 100 kr..

Halsband med sötvattenspärlor o en saltvattenspärla mitt fram.

    

Långt halsband i stenen Tigeröga o bergskristall,med en ängelskyddsängel  i stora ringen kan man hänga sina glasögon om så behövs,så slipper man lägga bort dem.

Men snyggt att använda som bara halsband.


                    SÅLD.


   

Halssmycke blomma i glasfusing o slanghalsband med lås. 

  

Fler smycken kommer.

Gick lite bättre o ladda upp bilderna idag,men bara lite.

HÄR KOMMER LITE MER SMYCKEN.

Tjeckisk slipad kristall o bergskristall.

      

LILA VAXPÄRLOR O STORT HJÄRTA.och ett HJÄRTLÅS.

    

HALSBAND I LILA SÖTVATTENS PÄRLOR MED FJÄRILSHÄNGE SOM KAN TAS BORT OM MAN SÅ VILL..

    

GRÖNT O FINT HALSBAND I GLASPÄRLOR O SMÅ GRÖNA TJECKISKA PÄRLOR.

MEN EN VACKER FJÄRIL MITT FRAM.

     

VARFÖR INTE ETT HALSBAND TILL EN VACKER SOMMARBRUD.

VACKERT HALSBAND I STOORA SÖTVATTENSPÄRLOR O SWAROWSKI SLIPADE PÄRLOR,GULDFÖRGYLLDA SMÅPÄRLOR O ETT VACKERT LÅS MED STOR PÄRLA O MÅNGA VACKRA SMÅ SNISTRANDE PÄRLOR RUNT.

MEDFÖLJER OCKSÅ ETT PAR MATCHANDE ÖRHÄNGEN.

      

ARMBAND TILL VÄ. I LILA SÖTVATTENSPÄRLOR FINNS MACHANDE HALSBAND TILL. ARMBAND TILL HÖ.VAXPÄRLOR I ROSA NYANSER MED LILLA TINGELING. 

  

ÄNGLAR I TJECKISKT SLIPAD KRISTALL.









 
 
Lena

Lena

3 november 2010 10:43

Wow vad fina smycken,och vad många du har gjort.Okey Karin då kommer du oxå me i tävlingen då fniss.Fick du åka långt för det där kortet?
Kramizar och ha det så bra.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

3 november 2010 17:12

Skulle ändå åka in till Uppsala igår,men när jag var in så hade de 1 vykort o det var som tur va med höstmotiv:-)
Skickar det ikväll kramiz.

 
Lena

Lena

3 november 2010 10:45

Glömde.Länkar på min hemmmsida om dina smycken.Hoppas att jag fick det.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

3 november 2010 17:11

Det går jättefint Lena!bra beslut tycker jag:-)
Dessa smycken har jag gjort tidigt i våras,sedan så har jag haft dem till försäljning nere i Almunge på ett litet sommarCafè.
Detta är vad som jag har kvar,men tyvärr så gick det inget vidare att lägga in bilder på bloggen igår.
kram

 
wiper

wiper

4 november 2010 09:44

Jättefint alltihopa. Jag vill gärna köpa nr 2 och nr 11

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

4 november 2010 14:34

Lägger undan dem till dig o hinner jag skickar jag dem imorrn,annars blir det på Måndag.
Men jag hör av mig när jag skickat dem.
Så jättekul att du gillade dem o att du vill köpa av mig.
Kram Karin

 
wiper

wiper

4 november 2010 16:09

Det är ingen brådska utan du kan skicka dom till veckan. Bra att dom fanns kvar. Jag kan kolla om jag vill ha några fler också. Du gör jättefina smycken

Ha en fin kväll

http://wiper.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

5 november 2010 22:01

Tack Snälla,du är rar du.Jag väntar.
krAM.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards