Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Gårdagens promenad.

Av Kajsa Varg - 30 oktober 2010 13:55

Igår när jag slutade jobbet så skulle Embla hämtas på dagis.

Hon blev så glad när hon fick se mig,så hon kom springandes mot mig o sen fick jag enstor kram....så mysigt.

Sen åkte vi hem o hämtade Agnes och hundarna sen gick vi ut på en långpromenad.

Både hundar o ungar tyckte det var jättemysigt o jag med förståss,så underbart härligt fint väder.

Vi gick genom hagarna så hundarna fick springa lösa nästan hela tiden,innan vi kom fram till bonndgården så kopplade vi dem o gick för att se på de djur som var ute,o sen på vägen hem så stötte vi på fåret som Agnes o Ellen stödmatade i vår/sommras  hon ropade Pontuuuussss

då kommer ena fåret springande i full fart till barnen snacka om att de blev glada.

Sen bar de iväg hemåt o då blev det borstning o kammning av hundarna,för de hade ju fullt med kardborrar i pälsen:-( inget vidare men det ar bara att borsta.

Sen blev det fika med jouice o massor med frukt i olika former o smaker  o ananas var riktigt gott till kaffet o mycket bättre än bullar o kakor:-)


Nej nu önskar jag er en underbart mysig helg o halloeen

.                                                 ser ni trollet!


 
 
Lena

Lena

31 oktober 2010 05:41

Hej Karin!
Vad fina bilder.Är det erat hus du fotat.Mysigt att bo på landet.
Ha de bra!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

1 november 2010 01:24

Nej det är bonngården en bit härifrån,vi brukar gå en runda med hundarna genom hagarna dit så de får springa fritt.
Men det skulle vara underbart med att ha en gård,min högsta önskan är ju att få ha får o höns.
Kramen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards