Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

En skön stund i skogen.

Av Kajsa Varg - 10 oktober 2010 00:49

Idag var jag ut i skogen med hundarna vi skulle plocka svamp.

Ja jag hittar svampen o hundarna trampar ner den:-) för de vill ju inte springa iväg själva en bit.

Nej de ska vara så nära en de kan,men jag hade Ellen med mig för jag vill inte gå ut i skogen helt själv,så hon tog med de  en bit bort o letade vidare medans jag plockade.

Fick en halv stor plastkasse,och då hade vi inte varit ute länge.

Men imorgon så blir det till att rensa svamp måste först iväg till svärmor för att låna en borste/pensel.

Senare på kvällningen så ringde dotra,då kan hon inte ha dotra på dagiset imorrn så Embla kommer hit kl.9.00 .         <3 MORMORS HJÄRTEGULL<3

Lite dåligt tycker förståss jag att de inte kan ha vikarie att sätta in,sen ska hon ju lämna dotra senare på nattdagiset också så vi får väl se om de satt in någon tills dess.

För jag jobbar ju på Måndag,ja det är ett elände när de är ensamstående o inte har en partner som kan vara hemma.

Ibland så önskar man att man kunde vara hemma o ha barnbarnet hos sig,men tyvärr så har man ju inte råd.

Sedan så om man får säga det så verkar det som det är fult att vara hemma med barn istället för att jobba.

Men tänk så bra för barnen att alltid ha någon hemma som de känner.

Nu har jag fått till min bild när jag lämnar ett avrtyck hos er bloggarvänner,tack vare min bloggarvän Lena.TAck snälla Lena.

Ha det så gott alla goa vänner o medmänniskor önskar er en underbar o fin Söndag.


 
 
Lena

Lena

10 oktober 2010 20:45

SÅ OTROLIGT VACKRA BILDER PÅ DEN LILLA SÖTA FLICKAN.JOBBIGT FÖR MAMMA OCH MORMOR,JAG FÖRSTÅR DET.
HA EN SKÖN KVÄLL!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

11 oktober 2010 08:50

MIn lilla Embla,en rikti goding dè.
Gillar o stå framför kameran....fast bara ibland:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards