Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

En tripp till Ångermanland.

Av Kajsa Varg - 30 september 2010 02:07

Imorrn Torsdag så åker vi så fort vi är klara till stugan, och ska fixa vintersömnen för den.

Sen på Fredag så kommer sotaren kl.7 på morgonen,huga jag som är så morgontrött av mig.

Men vi får hoppas att vi kan grilla med barnen i öppna spisen sedan på kvällningen,ohhhhh vad mysigt det ska bli,får nog köpa en flaska rött o lite ost o vindruvor med upp också.

Sen får man hoppas att man frisknar till när man kommer upp och inandas den friska härliga Norrlandsluften.

Ha det så gott nu alla goa vänner ,detta är till er för ni är så underbara o kikar in här ni är guld värda.KRAMIZAR på er så hörs vi på Måndag.


                                        

 
 
Kerstin

Kerstin

30 september 2010 21:08

Ha en härlig helg uppe i ångermanland nu...njut och kasta bort din halsfluss!
Kramar!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

1 oktober 2010 11:21

Det låter jättemysigt:)det där.Såklart kommer du att bli frisk av den rena och härliga Norrlandsluften,det är bara att supa i sig den Karin fniss.Men jag undrar?sitter ni inne i stugan och grillar då eller?Jadu de där sotarmurrarna är morgon pigga människor de hehe.
Ha det bäst och njut av tiden när du är på ditt smultronställe.Glöm inte att ta lite bilder.
Kramis dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

1 oktober 2010 11:22

Tack för hjärtat!så gulligt:)
Detsamma till dig.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

1 oktober 2010 12:25

Tusen tack för skyddsängeln min goa KARIN.Så gulligt av dig.Den skall jag bära var dag.Så glad jag blev nu.Ja du är så snäll du gumman.Jag skicka något till dig jag med.
En stor kram till den snällaste tjej i världen.

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

8 oktober 2010 23:08

Int behövs de Lena,bara att du gillar den är gott nog.
Stora kramen tillbaka vännen.

 
Marsipanen

Marsipanen

1 oktober 2010 12:39

ha en riktigt skön helg och hoppas att du får njuta av sköna höstfärger och härlig luft!
kramen!

http://marsipan.bloggplatsen.se

Kajsa Varg

8 oktober 2010 23:06

Tack snälla!soligt o fint fick vi iallafall 2 dagar.Superfina höstfärger var det också,hösten hade kommit längre däruppe än hos oss.
Kramen!

 
Lena

Lena

4 oktober 2010 14:29

Hej Karin,
Och ni har haft en underbar helg förstår jag:)har du fotat något?jaså han har en sån här sphynx katt.Vilken kennel är det då?Jag tycker de ser så härliga ut dessa katter.Och fäller inte en massa hår heller.Nästan som en liten naken hund fniss.Ännu en gång tack min bästa Karin för halsbandet.
Kram på dig!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Kajsa Varg

8 oktober 2010 23:04

Ängeln var du väl värd Lena,ja kissen såg väldigt söt ut på bilden.
Hade precis fått för mig att Krister hade sådana kissar.
Kanske en bra katt för allergiker också.
Ha det bäst Lena o kramiz

 
Lisa

Lisa

8 oktober 2010 19:51

Heeej Karin!
Tack för kommentaren hos mej!
Jaa JAg KÖR SÅ DET RYKER Me stickorna UTAN mönster helt rätt hihi!Fast det är lite svårt att få till det ibland så det blir en del upprivningar och svordomar hahha!Roligt att du gillar mina bloggfärger,,Jaa jag tycker att det är skoj o fixa me bilder emellanåt!
Såg att ni hade haft det skönt uppe i stugan,,ser så härligt ut där!
Ser att du inte heller skriver så ofta på bloggen..Näe man tröttnar ju på den också sen har man ju Fejjan då!
Nu ska jag snart boka mej framför tvn o kika på idol! Spännande det!
Ha en Mysig kväll o Helg!
Kram kram!

http://dagslandan.bloggagratis.se

Kajsa Varg

8 oktober 2010 23:01

Ja det blir trögt med bloggen ibland ja ofta nu förtiden.
Men har ju börjat jobba o när man kommer hem är man helt slut.
Sen nya aktiviteter o en storfamilj,var lättare att skriva när man var hemma o var sjukskriven,men sen är det ju som sagt f.b .
Kan tänka mig att stickorna glöder;-)
Känner igen det där med att riva upp,för jag kan inte sticka efter mönster så jag kör bara på jag mè,har aldrig begripit mig på det där med mönster men sen är man ju självlärd så att säga:-)
Önskar dig en underbar helg,kramizen Karin o svartnosarna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards