Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Kajsa Varg - 26 maj 2010 20:47

Ja inte blir det mycket skrivit nu för tiden,men nu ska jag försöka ta mig i kragen o skriva några rader.

I förra veckan var vi på kalas hos vårat barnbarn som fyllde 3 år,fullt med barn i åldrarna 0-3 år men herrejöstanes tänk om man hade deras energi:-)

Min mor o far var där också,men som sagt min mor hon blev otroligt slut av allt liv.

Hon har det nog bäst när det är lugnt o lite folk,det blir för många intryck så kan hon inte sortera o i stället så blir det bara röra i huvudet.

Men innan barnen kom så hade stordotra bjudit sin mormor o morfar på hel röding som var ugnsstekt  med citron lök o grädde mmmmmskitgott.

Några dagar innan så såg jag efter barnbarnet o dotrans fästmans barn 2 killar som är 2-år o 3-år,och sedan var det mitt barnbarn på 3 år.

Ja det är tur att man bara har ett barnbarn men vem vet nu förresten jag kanske blir en sån där extra momor:-) Ni förstår barnen hade inga öron överhuvudtaget,men gapade man högt whoops så tittade de på en precis som om -sa du något?

Överallt var de jag tordes knappt gå på toa,faktiskt då fick storgrabben komma ner o titta till dem.

Men söta o goa är de ju,så en kort stund kan man nog orka,vet ni vad grabbarna sa när de ville mig något.Jo då ropade de -GAMMELMORMOR,ja vad säger man :-) men det lär nog dröja innan man är där.

Nu kommer lite bilder från kalaset.

Grabbarna bus.

              



 

Granne som gosar med en igen växt pudel.

 

Fait mellan barnen om vem som ska ha,tur att ni inte hör vilket liv det blev :-)     

Mor o far.   Embla blåser duktigt,mmmmmmvilken god tårta det var.   Hela ligan.        Godistårta och den var smaskig ska ni veta.  



Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards