Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Kajsa Varg - 22 april 2010 19:09

Ja då har man jobbat en natt igen,så jävla less på skiten o alla falska människor.

Har varit så less för jag har talat om att jag ska inte dra iväg o jobba själv,men de fattar visst inte.Inatt när jag ville med ut på jobb för att försöka lära in det här nya med telefonerna så att det sitter tills jag ska jobba själv.

Då sa de bara -då åker du själv då? talade om att jag inte gör det,då säger min gamla arbetspartner antingen åker du själv eller så blir det inget.,

Ja vad säger man -mår inte alls bra av allt detta.Jag är ju där för att arbetsträna, inte där  för att vara en extra resurs.Nej nu orkar jag inte skriva mer ,sen kan man bara säga att jag hatar falska människor som vänder kappan efter vinden.

  

Tar en bloggpaus nu för jag är så less på skiten,vill bara bort.

 Ha det så gott alla goa vänner o hoppas ni har bättre väder än vad vi har :-( här vräker snön ner.

                                       





Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards