Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Kajsa Varg - 18 april 2010 21:00

Idag har man bara varit inne faktiskt,men guben hade på morgonen varit ute o gått med hundarna 1 timme.

Så skönt!jag som är så vansinnigt trött o slö idag,men förstår varför,tittade på Avatar i går kväll gansk sent.

Men helt klart en film att se,men dock på bio o i 3-D för den var vackert gjord.

Har sedan suttit i flera timmar o gjort smycken,är ju lite klantig i fingrarna så det tar tid att göra något.En ny ängel o 2 par örhängen o lite till.

Sedan så klantade jag mig med ett halsband,trädde det fel ,3 gången gillt så blev det bra:-)

Ja herregud!hur det kan bli.

Här har det varit ett hemskt väder,sol regn sol regn o sedan hällregn.


Måste ju bara visa mina alster,eftersom jag är så glad att jag äntligen har fått tillbaka lite inspiration.

  

                                                  
        Örhängen till halsbandet.

      

Pärla i halsbandet.

 

    

Rondellen är livets hjul o halsbandet i serien Wish.Bara tjeckisk kristall och 2 tjeckiskt slipade swarovski pärlor o små svarta glaspärlor..

  

Örhängen i handgjort glas o 1 st.Tjeckisk slipade Swarovskistenar.

Blivande örhängen i vaxade glaspärlor,väntar bara på sina krokar som tog slut.

       


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards