Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Nya änglar.

Av Kajsa Varg - 14 april 2010 13:17

                                                  
          DAGENS ORDSPRÅK.

                                                  
   

         

Då har man sovit in på middagen hade tänkt jobba inatt,men det är egentligen tors.som är den dag chefen satt upp som jag ska jobba så då får det bli torsd.natt jag åker.

Igår kväll gjorde jag 3 änglar till,lite annorlunda i utseende,men vill att ingen ängel ska vaa den andra lik.

Känns bra nu att jag ska hjälpa Marie att samla in pengar till hjälp att hjälpa hennes fadderfamilj på Sri-lanka.

Har jag iallafall ett mål att göra lite änglar som jag skänker halva intäkten till familjen.

Familjen består av 2 barn o deras mamma o pappa som båda är synskadade.


Vilket väder så ruskigt skönt ute,har suttit på verandan o druckit en kopp kaffe med min gube,och varit o kollat vid söderväggen där alla scillor o andra blommor blommar just nu.

Massor med nässelfjärilar o STORA humlor,men inte lätt att få kort på fjärilarna för så fort jag kommer o ska rikta in kameran så flyger de eller så kommer min goa Hjördis o sabbar allt:-)

PASSA PÅ ATT NJUTA AV VÄDRET NU FÖR HAR HÖRT RYKTEN OM SNÖ PÅ FREDAG fyfadderuttan. kramisen på er alla medmänniskor.

Här kommer ett par änglar från i går kväll.

  





Måste sedan komma ihåg läxan till nästa Tisdag,stanna upp känn dofta var här och nu och ingen annanstan Njut av det som är nu.

          

Ser ni fjärilarna fast det är så suddigt kort,men det fullkomligt kokar med nässelfjärilar vid Söderväggen.

  

Ja ni skulle känna doften,mmmmluktar så gott.

Här kommer en trasselsudd eller snarare en golvmopp som vill vara där jag är,då är det inte lätt att fota:-)

      

Ja nu är de på väg,Gullvivorna.

  

 
 
Jaana

Jaana

15 april 2010 08:28

Hej Karin;) Vilka härligt fina änglasmycken du gör och jag skulle vela beställa en av dig så jag mailar dig och förklarar hur jag vill ha min ängel;) Sen får man en sån längtan till sommaren när man ser dina härliga kort med en av dina svartnosar bland blommorna i gröngräset...bara längtar till sommaren.
Ha de´bra/ Många kramar ifrån Jaana

http://123minsida.se/ZENDEX

 
Jaana

Jaana

15 april 2010 10:21

Hej Karin;) Mycket riktigt så kom mailet tillbaka och jag kan inte ringa dig för jag har inget nr ;))
Kramar Jaana med aprikoskillarna ZENithDEXter

http://123minsida.se/ZENDEX

 
Ulla

Ulla

15 april 2010 13:47

Hejsan, vilka underbara kort, fina änglar hoppas du får sälja, skulle ha köpt av dig men har ju så mycket själv som jag vill sälja, vilken häftig sida med virkade råttor, skulle tro att Cia gärna vill ha den, kramis

http://www.ullasglitter.se

 
Lena

Lena

16 april 2010 13:10

Fick du inte min kommentar och adress igår?
Kram Lena/

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards