Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Kajsa Varg - 13 april 2010 19:53

Idag har jag varit in till Uppsala igen,föreläsning om sömn.

Sen pratade vi lite om Mind fullness hoppas det blev rätt stavat nu:-) att leva i nuet.

Sen blev det avslappning mind fulness,senare så pratade vi lite med sjukgymnasten som tänkte ta upp mer om det här med mind fulness näta gång vi träffas.Sen avslutades det med en avslappning till innan vi gick hem,ja jag åkte ju bil förståss.Sedan har vi i läxa att tänka på att stanna upp i nuet,t.ex om du ska ta ett äpple,dofta känna smaken var här o nu.

Ja det där är något som jag skulle behöva tänka på jämt.

För när jag är,är jag alltid långt bort någon annanstans.

Ha det så gott alla godingar nu är jag fasligt trött,blir strax mat som min son gjort iordning.

så duktig kille så.

Vy från stugan.

  


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards