Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Kajsa Varg - 12 april 2010 21:25

       ÄNGLAR.

                              

Lite blandat.

      

               Lingon Örhängen,till vä.sötvattenspärlor o tjeckist slipade kristallblad.Till Hö.vaxade pärlor.

Hallo Kitty armbanband.

                                                      
                                            

   



Av Kajsa Varg - 12 april 2010 18:37

VILKET VÄDER!!Så underbart skönt ute klarblå himmel och SOL,men med sol o värme betyder också att då kommer husflugorna fram.

Det har surrat något helt kopiöst ute på husväggen idag,måste säga att nog è de like äckligt med dessa flugor.

Guben har sågat ner ganska mycket syrener på ett ställe i trädgården nu men det är lite kvar.

HJördis hon kom springande med en död mus i truten,kallade in henne men inte ville hon inte,hon ville leka med den lille döingen.

Till slut kom hon iallafall så hon släppte o vi kastade iväg musen,men sedan så hittade vi 2 till på gräsmattan så jag hoppas att hjördis inte fått i sig nått dumt med musen nu.

Efter en hel dag ute,så har jag nu varit ett tag inne och gjort små änglar och 2 halsband.

De ni,när solen kommer så kommer lusten;-) men ett pillande,känner att mina armar o fingrar inte är som de varit.

Tyvärr så blir jag så bannad o ledsen att man inte är som man var för 1 år sedan.

Lika med trädgården ute nu, går inte att göra så mycket för man är så stel o får så ont efter en stund.Så jag sa till guben att det är nog dags och sälja huset nu när man inte orkar påta omkring i trädgården.


Nu kommer jag att lägga ut lite halsband o änglaörhängen under Smycken  och är det något ni fastnar för så är det bara att säga till och de pengar som jag får in så skänker jag hälften av intäckterna till familjen på Sri Lanka.

Tycker det känns jättebra att kunna hjälpa Marie att få in pengar till ett hus åt familjen istället för att ha en egen familj som jag jämt måste betala in på varje månad.


Fjärilsinvasion vi söderväggen.


  

Vår söta Påskkärring som var o hälsade på förra året ,Vår Embla visst è hon go. 

  




Av Kajsa Varg - 12 april 2010 00:23

Kolla in denna blogghttp://elsasdesign.blogspot.com/  den är helt underbar o jag tror nog jag vet ett par som skulle gilla den skarpt.

Den har små söta möss som är helt makalöst söta.

  

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards