Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Kajsa Varg - 6 april 2010 19:13

Tyvärr så misslyckades insp.på yuotube det blev bara fel.försöker imorgon igen.Natti natti med er alla nu åker jag til jobbet:-)



Av Kajsa Varg - 6 april 2010 16:54

Idag blev jag hemma från Uppsala,orken fanns bara inte att åka och sedan med tanke på att jag ska hinna vila/sova innan jag åker på jobbet ikväll ja då ville jag bara vara hemma.

Ellen har fått i uppdrag att åka upp till bonden o ge flasklammet mjölk så jag följde med tjejerna dit,men han var ju bara för söt lile Pontus.filmade lite som jag ska försöka mig på att få in senare,kommer det inget så kunde jag inte.

Sedan var Ellen o jag ut på prommis med hundarna,nere vid Thun`s stöter vi på 2 svarta dvärgpudlar med sin familj o huj vilket skällande det blev på dem,men mina snyggingar brydde sig inte om dem,mmm va stolt jag blev när vi gick förbi bara o de andra stod o skällde på 2 ben.


Just det i går var jag till en jobbar kompis o hälsade på,hon hade fått hem sin nya hund från hundar utan hem.Det var en blandras kerry blue terrier o rottwailer hon var så himla go,men stor så stor fast hon bara var 3 mån.


Sedan var jag en sväng till hembygdsgården o fotade lite,nej nu blir det mat sen ska jag lägga mig en stund för sedan bär det av till jobbet.

Ha det så gott alla vänner o på återseende.

      

Här kommer lite bilder från bondgården o lille Pontus.

            

     Detta är Pontus mamma,hon har blivit lite gammal så hon har inte så mycket mjölk,därför stödmatas Pontus.

Så här fint har kossorna i ladugården.

                    En tacka

Lite Islandshästar.                                    
             som går i väntans tider.

      

Sedan lite bilder från hembygdsgården,så mycket vatten i år,det forsade med ett öron bedövande ljud.

           VILL NI SE DESSA BILDER I STÖRRE FORMAT,SEDAN KAN NI KLICKA FRÅN BILD TILL BILD.


Promenad o vårtecken i trädgården.Så tråkigt med ett uppätet ungt äppelträd.

        

På promenaden så fick vi se en pudel som bor i samma lilla by och det är en pudel som kommer från Primapore.

  







Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards