Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 2 april 2010

Fick ett ryck härom dagen.

Av Kajsa Varg - 2 april 2010 22:01

Men tänk i Måndagskväll fick jag ett ryck,jag satt mig o gjorde några änglar o satt på band sedan började jag med ett halsband men usch va puligt det är när man inte kommer ihåg från var gång var de speciella pärlorna till halsbandet eller vise versa man ska ha liger i för ask,eller att fingrarna inte lyder en o man bara tappar o ögonen ja det är ju bara ett måste med nya glasögon snart men jag fick till något iallafall.

Så gjorde jag en ängel på nål o med en rosett på som sjukgymnasten fick av mig som tack för jag tycker det känns så skönt att  någon tar en på allvar o vill hjälpa o man får hjälp hon öppnade paketet senare när hon blev själv,sen helt plötsligt kommer hon ut i vänthallen där jag står o väntar att min man ska hämta mig,hon var så rörd över ängeln o jag fick en jättekram hon è så rar o go denna sjukgymnast så det känns så bra när man kan ge tillbaka något som hon nu kan ha på sin arbetsskjorta som visar att hon verkligen är en go ängel.

           

Sen kommer lite blandade kort,o bland annat ett kort på ett grattis kort som jag fick av mina vänner Ewa o Tulla.

            

Denna blomma fick jag av dem o pudelkortet i försenad present.

       

Förra Söndagen var lilltjejen på scrappbooking eller vad det heter,de som gjoort mitt pudelkort hade kursen jäntan hade haft jättekul o hon älskar ju att pyssla,här kommer lite kort hon gjort.

     Klicka på korten så blir de större.

 
 
Helena

Helena

3 april 2010 22:59

Aahhh,
en äkta Queen Cobra-dam är hon då verkligen, Hjördisen!!! Dö-söt med andra ord!! Ska bli skoj att träffas snart!
Snygga smycken du pillar ihop!
Ha det gott!
Kramisar!

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
wiper

wiper

4 april 2010 07:49

Jättefina smycken. Önskar att man kunde hålla på med sånt men jag bara darrar när jag skall göra smått så finmotoriken är inte så bra sen jag fick nackskadan. Vilket vackert pudelkort.

Hoppas du får en fin påskdag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

4 april 2010 09:22

Hej Karin!
Tack för påskkortet,så gulligt med påsk pudlarna.Fina halsband du gjort.Tänkte höra om jag ka få beställa ett sånt där Ängel halsband av dig.Cornelia fyller ju år den 18 Maj och jag tror hon skulle bli jätteglad.Rosa färg ska det ju vara förstårs för det gillar hon.Hoppas att allt är bra med er alla.
Många kramar Lena/

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

5 april 2010 07:30

Hej Karin.
Det går bra med svart band,tänkte bara att just huvudet skulle vara rosa.Tack för hjälpen hon kommer nog att bli så glad för det här halsbandet.Kan du skicka det sen?jag sätter in pengar på ditt konto+frimärks pengar.Det är bra med killen ögon nu,men på Tisdag ska jag till vetten igen.Jag kommer att berätta mer sen när jag har fått nå klarhet i det här.
Må så gott och kram!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Marsipanen

Marsipanen

5 april 2010 12:26

Vad duktig du är! Förstår att sjukgymnasten blev glad och rörd.. uppskattning kan man aldrig få för mycket av!
Fina bilder.
Idag är jag mer än sur på våran gamla pudelgubbe som med sina snart 13 år borde veta bättre än att bete sig som en valp med mitt påskpynt. Tuggade sönder två kycklingar som dottern gjorde i lekis för nästan 20 år sedan. Kan oss emellan säga att det vara väldigt väldigt nära att han förvandlades till ett sadelskydd igår...
kramen och ha en skön fortsättning på påsken!

http://marsipan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards